What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

GERESERVEERD Daytona USA houten monitor framewerk

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
Foto op aanvraag, zit op de ipad en dat is k*t voor pics.

Hele Daytona USA frame wat rondom de monitor zit. Het hele stuk van de vloer af.
Exclusief alles (geen monitor, geen wiring). Wel met de zijkappen met, redelijke, art nog aanwezig.

Vind het zonde om weg te gooien, kan ik er iemand blij mee maken?
Anders demonteer ik hem en leg ik het op zolder, waar het waarschijnlijk nooit meer uit zal komen :mrgreen:

Hey jig, wat zijn de afmetingen en is ie te demonteren zonder te slopen. Ik wil hem namelijk wel hebben :)

Jep, zo te demonteren als klein pakketje. Kan wel kijken als je wilt morgen of ik hem fatsoenlijk gedemonteerd krijg als je wilt, dan is hij de jouwe als dat lukt.

Kast kan prima uit elkaar Ratson, gister even gesleuteld en ik ben ongeveer halverwege. Als het goed is heb ik hem vanavond helemaal uit elkaar.

Toppie, ik overleg even met mijn vriendin wanneer ze kan rijden en kom hem zsm ophalen. Ik zal proberen hem dit weekend op te halen.

Ratson":2jharnr6 said:
Toppie, ik overleg even met mijn vriendin wanneer ze kan rijden en kom hem zsm ophalen. Ik zal proberen hem dit weekend op te halen.

Haal je rijbewijs is joh bum!

Geloof me maar als ik zeg dat het beter is voor iedereen als ik blijf fietsen. Ik word echt een ander mens in de auto :oops:

Status
Not open for further replies.
Back