What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Geoffrey's Playground [UPDATE: 10.03.2007!]

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Hallo allemaal,

zoals eerder aan Ken beloofd hieronder mijn (nog niet veel voorstellende) collectie games:

http://www.gamecollectie.be

* Om de één of andere vage reden krijg ik de foto's hier niet gepost met de
tags, ik blijf de url zien na plaatsing.


M'n Xbox 360 collectie volgt later vandaag / morgen :)
 
Ziet er allemaal keurig uit man!Alles netjes compleet en in mooie staat 8)
 
Netjes dude, veel systemen. Heb je er wel eens aan gedacht je wat meer te richten op een bepaald systeem en als je daar mee klaar bent door te gaan met de volgende?

Als ik in Japan ben heb ik altijd buien en periodes dat ik van een bepaalde console de toppers wil hebben, zo was dat dit jaar misschien wat extreem met PS, Saturn, N64 etc. maar you get my point.

Mooie verzameling PAL Final Fantasy games, daar hoor ik mensen steeds vaker over klagen dat ze lastiger zijn om te vinden, klopt dat?
 
Ken":fhu4vnau said:
Netjes dude, veel systemen. Heb je er wel eens aan gedacht je wat meer te richten op een bepaald systeem en als je daar mee klaar bent door te gaan met de volgende?

Als ik in Japan ben heb ik altijd buien en periodes dat ik van een bepaalde console de toppers wil hebben, zo was dat dit jaar misschien wat extreem met PS, Saturn, N64 etc. maar you get my point.

Mooie verzameling PAL Final Fantasy games, daar hoor ik mensen steeds vaker over klagen dat ze lastiger zijn om te vinden, klopt dat?

Jup heb ik al veel over nagedacht, maar het wil me niet echt lukken. Als ik me even wil focussen op de SNES dan zie ik weer games voor de Playstation en dan leg ik me daar weer even op toe, maar als ik dan een vette N64 titel tegenkom dan komt die weer in m'n collectie en ga zo maar door. Ik wil me nu even toeleggen op het vinden van alle Final Fantasy's, maar ook dat gaat niet zo makkelijk. De PAL games zijn inderdaad minder en minder te vinden, de IX is trouwens een pictured version.

Eén collectie heb ik ondertussen zo goed als afgesloten en dat is die van de Xbox. Wil me nu eerder even gaan toeleggen op imports en op retro's.
 
Geoffrey":1oqkrslr said:
Ken":1oqkrslr said:
Netjes dude, veel systemen. Heb je er wel eens aan gedacht je wat meer te richten op een bepaald systeem en als je daar mee klaar bent door te gaan met de volgende?

Als ik in Japan ben heb ik altijd buien en periodes dat ik van een bepaalde console de toppers wil hebben, zo was dat dit jaar misschien wat extreem met PS, Saturn, N64 etc. maar you get my point.

Mooie verzameling PAL Final Fantasy games, daar hoor ik mensen steeds vaker over klagen dat ze lastiger zijn om te vinden, klopt dat?

Jup heb ik al veel over nagedacht, maar het wil me niet echt lukken. Als ik me even wil focussen op de SNES dan zie ik weer games voor de Playstation en dan leg ik me daar weer even op toe, maar als ik dan een vette N64 titel tegenkom dan komt die weer in m'n collectie en ga zo maar door. Ik wil me nu even toeleggen op het vinden van alle Final Fantasy's, maar ook dat gaat niet zo makkelijk. De PAL games zijn inderdaad minder en minder te vinden, de IX is trouwens een pictured version.

Eén collectie heb ik ondertussen zo goed als afgesloten en dat is die van de Xbox. Wil me nu eerder even gaan toeleggen op imports en op retro's.

Ik ken dat, gewoon lekker houden die systemen 😉
Ik heb dat ook heel erg dat ik me dan weer erg veel focus op die bepaalde titels waarvan jij nu ook net die console heb, gewoon een heerlijk idee dat je je geen zorgen hoeft te maken of je nu wel die console heb stan.
 
Ziet er gaaf uit die master system 2 😉
Zag zelfs laatst ook een master system 1 aangeboden op e-bay, nieuw boxed voor 179,00 euro :shock:
 
Gisteren de volgende aankopen gedaan:

250px-Secret_of_Evermore.jpg

Jurassic_Park_NES_ScreenShot1.jpg

6.jpg


8005_1.JPG

221d_1_b.JPG

2725_1_b.JPG

28f5_1_b.JPG



Vandaag twee zeer mooie aankopen gedaan (al zeg ik het zelf):

466c_1.JPG

9427_1.JPG
 
Heb een foto van m'n Game Boy Mico Famicom Editie, vandaag binnengekregen uit het verre Japan :D

gbmfe1.JPG


gbmfe2.JPG


gbmfe3.JPG
 
Idd. Ik heb dan die Final Fantasy IV editie. Maar ik speel er nooit op. Walgelijk klein ding.
 
Geoffrey":3o8xtlh3 said:
Vandaag Suikoden One gekocht :D

a820_1.JPG

lol de boxart lijk op americaanse strip uit de jaren 80.Of ze hebben voor americanen aantrekelijke art op de box gezet.ik dacht dat capcom dit alleen deed eerste keer ziet konami dit ook doet

hmm moet halloween man nosferatu(weet naam niet meer dracula uit suikoden reeks) voorstelling . welke personage is die superman

maar voor de rest coole aanwinst .suikoden delen zijn duur ik heb geluk suikoden 2 bij freerecordshop voor 7,50 had kunnen kopen in tijd .had nooit gedacht zoveel waard zal worden
 
@almighty: Inderdaad, kon ze gewoon niet laten liggen en zeker niet voor de prijs. Heb toch ook om EMS verzending gevraagd en kreeg snel antwoord. Hoop ze deze week dan binnen te krijgen. Mooie spulletjes heeft ie alvast, opletten hoor er is een kaper op de kust :P


@japancollector: Vond die boxart ook al vreemd inderdaad, toch helemaal anders dan de PAL versie alvast. Moet eerlijk bekennen dat ik er nog niet aan toe ben gekomen deze te spelen, maar ik zal je op de hoogte houden :D
 
ca5e_1.JPG

Het is een nieuw doosje, dus niet hetzelfde doosje als op deze foto. Chrono Trigger aldus volledig in nieuwstaat.

c24c_1.JPG

Final Fantasy III in MINT conditie en helemaal compleet, voor de Famicom, verdomd wat was die moeilijk te vinden...

ad73_1.JPG

Final Fantasy II in MINT conditie en helemaal compleet, voor de Famicom.

05d6_1.JPG

Final Fantasy I in MINT conditie en helemaal compleet, voor de Famicom.

8) 8)
 
Back
Top