What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gelukkig 2014 en de beste wensen!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
iedereen alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar.

ik ben blij dat ik het forum heb ontdekt en lid ben geworden. een hoop leuke mensen leren kennen en een hoop geleerd. erg prettig dat er meer mensen rondlopen met dezelfde hobbys. dank daarvoor!

...nu nog de jackpot in de staatsloterij winnen zodat ik mn mancave kan uitbreiden :D
 
Uiteraard een super 2014 toegewenst aan alle N-memberz! De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en let us play forever! We hebben een super mooie hobby met zn allen en een nog mooiere community! Proud to B a Nozom!
 
De beste wensen allemaal voor 2014, met veel gezondheid, liefde en fun.
 
Natuurlijk de beste wensen en ik hoop dat iedereen klaar is voor een heftig arcade jaar:)
 
Allemaal gelukkig nieuwjaar! Ik ga een toost uitbrengen op het laten verdwijnen van de term 'nozoms'. Stomme term.

Ik stem voor Nozomi's ;)
 
Cageman":22umgbvj said:
Allemaal gelukkig nieuwjaar! Ik ga een toost uitbrengen op het laten verdwijnen van de term 'nozoms'. Stomme term.

Ik stem voor Nozomi's ;)

Haha, net zo stom :mrgreen:

Ik denk dat we al geek genoeg zijn met deze hobby en onze forum aliassen, laten we het aub niet nog erger maken.
 
Mee eens. Ik stem bij deze voor afschaffing van de term Nozoms :)
 
Haha is ook een beetje mijn schuld die 'Nozom' term ;)
Ik had de hoodie van Ken gedrukt en toen ik 'm overhandigde was blijkbaar de i van nozom'i' vergeten.
 
Ja dat klopt, ik denk dat een ban hier op z'n plaats is :twisted:
 
Back
Top