What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gefeliciteerd: ZiEK

Ook gefeliciteerd vanaf deze kant. Fijne verjaardag nog!
 
Gefeliciteerd :D

Jij een ouwe lul? Ik ben zondag pas echt een ouwe ... geworden. Maar ik zeg altijd maar, je bent zo jong als dat je je voelt. Of zeggen alleen ouwe .... dat? :lol:
 
ckong":30ivdh6t said:
Jij een ouwe lul? Ik ben zondag pas echt een ouwe ... geworden. Maar ik zeg altijd maar, je bent zo jong als dat je je voelt. Of zeggen alleen ouwe .... dat? :lol:

Nog gefeliciteert met je verjaardag, Erik :-)!
 
Ja Eric, Jij ook nog bij deze gefeliciteerd! Nog steeds aan de goede kant van 40? Nee toch? :twisted:
 
ah gellukig word ik nog gepwned door wat oudjes hier :P

en ja ik word wel ouwe genoemd, maar het is hoe je je voelt.

Blijven gamen!
 
Gefeliciteerd, Ziek. Jij ook nog Erik.
En wat oud betreft, ik kreeg vandaag de vraag op n-g.com of ik echt al 38 ben :D
 
Van harte Ziek ! En nog vele jaren.

goatboy":24wknt4w said:
Ja Eric, Jij ook nog bij deze gefeliciteerd! Nog steeds aan de goede kant van 40? Nee toch? :twisted:

Echt Evil ..... :D

*huivert zelf bij de gedachte*
 
ZiEk":1xaxpn7r said:

Hahaha, dan ben je nog een broekie. Ik kan me die zomer van 1980 nog wel herinneren, Asteroids was nog niet zo lang uit, prachtige game, lekker biertje er bij, 's avonds naar de kroeg, beetje rommelen. Mooie tijden waren dat.
 
Ok, ZiEK is 31, en jij..? Ik wordt nieuwsgierig. In 1980 naar de kroeg.. hmm.. toen was je een jaar of 16/18? maakt je nu ongeveer 48? :P
 
Cageman":jnbm855m said:
Ok, ZiEK is 31, en jij..? Ik wordt nieuwsgierig. In 1980 naar de kroeg.. hmm.. toen was je een jaar of 16/18? maakt je nu ongeveer 48? :P

Hé, ik ben geen ouwe ....!!! Trek er maar rustig een paar jaar af.
 
Back
Top