What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gefeliciteerd Ronnie

Da Dude

Nozomi Elite
Gefeliciteerd kerel

DinosaurEggs_jpX.jpg

Succes met de Japanese Indy uithangen in Japan. Breng veel moois mee
 
Gewoon veel van die Japanse minicakes naar binnen werken hoor!
Gefelicitaart!

- Alex
 
Psykick":hdnhq4fm said:
Mods kunnen jullie dit naar het sales topic verplaatsen zodat Ronnie het ook kan zien?

Lang geleden man!, altijd lachen met die Hasan...
 
Haha een goede grap blijft een goede grap.
Jij zult ook wel een 2e persoon hebben die je op de hoogte bracht van een post buiten de sales ;) Vooral gezien het feit dat je tot op heden nog niet de moeite nam om te bedanken in het topic en pas nu reageert. Jammer.
Maar nog gefeliciteerd en zo.
 
Owww was dar de grap, als er mensen gekwetst zijn, welgemeend excuus..
Laat mij lekker verkopen in de salestopic joh.. Geen probleem toch?
 
Zoveel verschillen we niet guys! :)
Gelukkig houdt Nozomi statistieken bij :



RKLOK
Most active forum : Buy, Sell & Trade
[ 506 Posts / 44.23% of your posts ]

PSYKICK
Most active forum : Buy, Sell & Trade
[ 862 Posts / 31.07% of user’s posts ]

JINXZ
Most active forum : Buy, Sell & Trade
[ 487 Posts / 32.25% of user’s posts ]
 
klopt :) maar je zou jouw 44.23% wss kunnen verdelen over 1 a 2 van je eigen topics ;)
Maar we verschillen inderdaad niet veel als we onze haargroei meetellen
 
Back
Top