What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gefeliciteerd Rano!

RoOd

Shmup Veteran
Joined
Sep 18, 2005
Messages
1,260
Reaction score
0
Location
Haarlem
:dance: :character-beavisbutthead: Maak er wat moois van dit jaar! :dance:
 
Laatste keer dat Rano online was: Fri Jul 04, 2014 13:06.

Ik zal binnenkort weer eens wat inactive accounts gaan wegsmijten. Als je al 2 jaar niet op nozomi bent geweest..
 
Rano is 1 van de eerste leden van het forum geweest. Samen met Ken, Mildoe, Zemmik en zo nog wat oldtimers :)

memberlist.php
 
Zo, staan wel meer namen tussen die ik al een tijd niet heb gezien hier. Legztec bijvoorbeeld, die had toch een mini naomi van hout gebouwd of niet? Staat me iets van bij... Zpeakabonk ook al tijden niet.

Ik begin ook redelijk bij de 'oldtimers' te horen als ik die pagina zo zie.. sta al op pagina 2!
 
Er zijn best wat actieve members weg.
Wel jammer, maar interesses veranderen.
 
Da Dude":1r7wowb4 said:
Er zijn best wat actieve members weg.
Wel jammer, maar interesses veranderen.

Ik ben zelf ook een tijdje weggeweest vanwege m'n privé situatie. Soms duurt het even maar de hechtheid en vooral ook kennis deze community is voor mij ongeëvenaard. Stiekem blijf je altijd wel deze interesse houden denk ik:)
 
Ja, mee eens. Soms zakt het gewoon even weg, om dan weer keihard terug te komen. Beetje zoals mijn eerste AES + games. Allemaal nieuw gekocht. Tig jaar later verkocht. Spijt spijt spijt spijt.. Veel van hetzelfde teruggekocht tegen 3x hogere prijzen :mrgreen:
 
Dank jullie wel! Haha. Ik dacht vandaag (eens in de 2 jaar), hoe zou het op Nozomi gaan.
 
Ken? Ben jij het? Wat is er gebeurd met je nickname?
 
Het is mij, maar de oude nickname was booooriiiiiiing.
 
Beetje laat, zeg maar extreem te laat, maar toch nog gefeliciteerd!

sombetzki":awtn05jg said:
Ik begin ook redelijk bij de 'oldtimers' te horen als ik die pagina zo zie.. sta al op pagina 2!

Hmmm, ik sta zelfs op de eerste pagina...nooit verwacht.
 
Back
Top