Cageman":fr7n3fmb said:ouwe Cave-hoarder![]()
Haha! Heerlijk toch? Smiley stond trouwens per ongeluk andersom zie ik nu. Excuus. Moest natuurlijk deze zijn:cthulhu":2jzrjz3t said:Bedankt allemaal, wordt zeer op prijs gesteld!
Cageman":2jzrjz3t said:ouwe Cave-hoarder![]()
Ha, das nog lang niet alles...heb je de rest van m'n zooi nog niet gezien...