What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

GD Rom speler zoektocht

Psykick":3n1415d1 said:
@Marcosan zo'n sessie kan nooit geen kwaad bij mij haha
Subtiel, die dubbele ontkenning :mrgreen:

haha op naar de drievoudige negatie!

persoonlijk zou ik in geen vorm geenszins niet vastgehouden aan het gd-rom principe :D

Beatmaster-P":sjyqnec3 said:
haha op naar de drievoudige negatie!
ok:

Psykick":sjyqnec3 said:
@Marcosan zo'n sessie kan nooit geen kwaad bij mij haha
Denk je niet dat zo'n sessie nooit geen kwaad kan?

:mrgreen:

Maar laten we het wel af en toe ontopic houden: Has heeft een GDROM speler kwijtgegeven :D

Laat ik maar weer degene zijn die ontopic reageert pffffffff 😉

Has ik heb hem niet :mrgreen: In de woorden van een groot filosoof: 'It wasn't me'

Cageman":2kvfb5x6 said:
Maar laten we het wel af en toe ontopic houden: Has heeft een GDROM speler kwijtgegeven :D
Daar was het toch juist voor in off-topic gepost om dat niet te doen?

Ik snap het wel niet meer..... Of toch niet wel?

Haha! Jaja, zelfs in een offtopic topic kun je offtopic gaan :mrgreen:

Hij is terecht, ik ga niet zeggen wie het was ;)

Hahaha, ja ik ben in de tussentijd best wat dingetjes kwijt en weet het soms echt niet meer :mrgreen:

Ik heb ook zeker mijn kinect aan iemand geleend, maar weet dat ook niet meer, die is wel echt bij iemand!

Hetzelfde heb ik met een DVD van de film Vet Hard...kan hem niet meer vinden in de kast en kan mij ook niet herinneren dat ik hem heb uitgeleend en als ik hem heb uitgeleend, aan wie...nooit reacties gehad op m'n speurtocht.

Jullie moeten een kleine portie van je arcade OCD reserveren voor het bijhouden aan wie je spullen uitleent.

tip: maak een foto van de persoon die je item in zijn handen heeft op het moment dat je het mee geeft. Dan weet je meteen wat bij wie is :)

Back