ZeMMiK
TATE Mode Pilot
Hoi,
Ik ben niet goed met hout en handenarbeid dus ik heb bij DragonFly in Vinkel deze kaste gekocht met 60in1 erin. Ik heb hem nu 2 maanden en ik had niet gedacht dat ik er zo vaak op zou gamen. Voornamelijk speelde ik altijd Galaga en Gyruss maar ben nu helemaal gek op Juno First,mr Do en Donkey Kong 3...die kende ik eigenlijk helemaal niet maar een erg leuke shooter (ja indeed een shooter)




Nog een tablet gekocht maar dit is het niet....daarom maak ik zo een ander topic
aan met wat advies vragen ivm een Candy Cab op mijn Zolder.
gr Remko
Ik ben niet goed met hout en handenarbeid dus ik heb bij DragonFly in Vinkel deze kaste gekocht met 60in1 erin. Ik heb hem nu 2 maanden en ik had niet gedacht dat ik er zo vaak op zou gamen. Voornamelijk speelde ik altijd Galaga en Gyruss maar ben nu helemaal gek op Juno First,mr Do en Donkey Kong 3...die kende ik eigenlijk helemaal niet maar een erg leuke shooter (ja indeed een shooter)




Nog een tablet gekocht maar dit is het niet....daarom maak ik zo een ander topic
aan met wat advies vragen ivm een Candy Cab op mijn Zolder.
gr Remko











