In 't westen is 't over het algemeen toch rechts aanhouden? In nederland zie je het niet zo heel veel, maar in andere europese landen en vs zie je 't wel.Op de roltrap staat iedereen links, zodat mensen met haast er rechts langs kunnen.
Grappig, leuk idee wel.Deze service blijkt zeer succesvol en complete bibliotheken worden nu ingevoerd zodat de liefhebber kan lezen wat hij of zij wil.
:shock:Deze service blijkt zeer succesvol en complete bibliotheken worden nu ingevoerd zodat de liefhebber kan lezen wat hij of zij wil.
Liquid_Snake":2bjzs9pr said:Mooi stukKenmerkt weer het verschil tussen daar en hier in Holland
Ik wil naar Japan :roll:
:shock:Deze service blijkt zeer succesvol en complete bibliotheken worden nu ingevoerd zodat de liefhebber kan lezen wat hij of zij wil.
Laat me nou even in m'n roesGungrave":3tsy0pq3 said:Liquid_Snake":3tsy0pq3 said:Mooi stukKenmerkt weer het verschil tussen daar en hier in Holland
Ik wil naar Japan :roll:
:shock:Deze service blijkt zeer succesvol en complete bibliotheken worden nu ingevoerd zodat de liefhebber kan lezen wat hij of zij wil.
Elk land heeft zo zijn voor- en nadelen, staar je niet blind op alleen de goede dingen![]()