What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gameworks Seattle - 2012

cageman

Administrator
Staff member
Joined
May 27, 2009
Messages
5,044
Reaction score
0
Ik zat vorige week in Seattle voor mijn werk. Hotel zat tegenover Gameworks, een erg grote arcade (twee etages helemaal vol) met veel Sega en Konami :-)

Klik op de thumbnails voor grotere versies. Phone cam, dus geen topkwaliteit.. maar kreeg dit keer wel goedkeuring om foto's te maken.

Raad de plaat!

 
He Arjan, ech vette shit man! Was het nog een beetje betaalbaar die credits?

Hee ik zie in iedergeval Soul Calibur III :P
 
Gave foto's Arjan! Best wel een indrukwekkende arcadehal. Ook een leuke selectie van games. Van woodie meuk (met leuke jamma pcb's) tot en met luxe dedicated cabs, Bedankt! :D
 
Indrukwekkend idd! Thx voor het delen.

Fijne verjaardag btw !
 
Lucky bastard! Zit ie net tegenover een vette arcade; niet stiekem je voorkeur doorgegeven aan de baas? ;) stoer man oud en nieuw door elkaar! Ook nog gewerkt?
 
Cageman":2p22x34b said:
Ik zat vorige week in Seattle voor mijn werk. Hotel zat tegenover Gameworks, een erg grote arcade (twee etages helemaal vol) met veel Sega en Konami :-)
Ziet er gaaf uit!
Toevallig bij het Microsoft hoofdkantoor in de buurt?
Ik zit daar volgende maand namelijk :D dan misschien ook maar even een kijkje nemen bij Gameworks 8)
 
ruderudie":2ltg941x said:
Lucky bastard! Zit ie net tegenover een vette arcade; niet stiekem je voorkeur doorgegeven aan de baas? ;) stoer man oud en nieuw door elkaar! Ook nog gewerkt?
Haha! Wel voorkeur aangegeven, maar meer omdat het conferentiecentrum naast het hotel ligt, en je daar vooral de hele dag moet zijn. Dus ja, ook gewerkt: we zijn 1 keer per jaar met 5000 Microsoft collega's bij elkaar om de laatste technologie te zien en leren. Windows 8, etc. Heerlijke geekweek, dus!

MarsMan":2ltg941x said:
Ziet er gaaf uit!
Toevallig bij het Microsoft hoofdkantoor in de buurt?
Ik zit daar volgende maand namelijk :D dan misschien ook maar even een kijkje nemen bij Gameworks 8)
Nee, de MS campus staat in Redmond; dat is dan wel naast Seattle, maar het is niet aan te lopen/fietsen. Afhankelijk van waar je zit is het goed te bereizen. Als je in Redmond zit is het slimste om met de bus naar Seattle te gaan. Er rijdt een buslijn van het Microsoft Transfer Station (op campus, maar aan de snelweg) voor iets van 2 dollar zó naar Seattle. Eén blokje lopen en je bent er. Zit je in BelleVue dan is het beter om een auto te huren of een taxi/limo te nemen. Een taxi vanuit BelleVue kost je ongeveer 50 dollar. Zo ook vanuit Redmond met een taxi (als je geluk hebt. Ze lichten je graag op).

Als je in downtown Seattle zit is het altijd aan te lopen, natuurlijk.

Gameworks zit op 7th en Pike, naast de Nike winkel; recht tegenover het Sheraton Hotel.
 
Cageman":5nz7x06u said:
MarsMan":5nz7x06u said:
Ziet er gaaf uit!
Toevallig bij het Microsoft hoofdkantoor in de buurt?
Ik zit daar volgende maand namelijk :D dan misschien ook maar even een kijkje nemen bij Gameworks 8)
Nee, de MS campus staat in Redmond; dat is dan wel naast Seattle, maar het is niet aan te lopen/fietsen. Afhankelijk van waar je zit is het goed te bereizen. Als je in Redmond zit is het slimste om met de bus naar Seattle te gaan. Er rijdt een buslijn van het Microsoft Transfer Station (op campus, maar aan de snelweg) voor iets van 2 dollar zó naar Seattle. Eén blokje lopen en je bent er. Zit je in BelleVue dan is het beter om een auto te huren of een taxi/limo te nemen. Een taxi vanuit BelleVue kost je ongeveer 50 dollar. Zo ook vanuit Redmond met een taxi (als je geluk hebt. Ze lichten je graag op).

Als je in downtown Seattle zit is het altijd aan te lopen, natuurlijk.

Gameworks zit op 7th en Pike, naast de Nike winkel; recht tegenover het Sheraton Hotel.

Bedankt voor de tips man!
Zo te zien ongeveer 20 kilometer van het hotel maar wel de moeite waard :D dus zal het even bekijken als ik daar ben.
 
Back
Top