Da Dude
Nozomi Elite
enn beetje maar??? echt??? hahahaha
Mijn motto: Speel wat je leuk vind, oud/nieuw. lekker belangrijk.
Oude games is het ook het gevoel terugkrijgen van "toen", en alsnog de games bezitten die je toen niet had, wat meetelt. Dat gevoel kan geen nieuwerwetse game je meer geven. Dat kinderlijke verlangen is minder naarmate je ouder wordt.
Al had ik met BF4 echt dat gevoel van toeleven naar de release datum (Nieuwe PC ervoor kopen en al), zoals ik toen had bij het wachten op de release van Final Fight 2, quake of Monkey island 2.
Dat ze dan een geweldig vette game als BF4 gewoon uitbrengen met %##@#$ problemen als RGB glitches en geluiduitval etc. is dan gewoon Klote. onaanvaardbaar
Maarja toen je Fatal Fury zag op de neogeo, en men die kocht voor de megadrive, baalde menig mens ook dat ze daar 150 gulden aan uitgegeven hadden.
En EA moet zich kapot schamen, dat het alleen om geld draait en verder niks daar.
p.s. Daytona met zijn 6en is daarintegen gewoon F#$%#$ Awesome!!!!!
Mijn motto: Speel wat je leuk vind, oud/nieuw. lekker belangrijk.
Oude games is het ook het gevoel terugkrijgen van "toen", en alsnog de games bezitten die je toen niet had, wat meetelt. Dat gevoel kan geen nieuwerwetse game je meer geven. Dat kinderlijke verlangen is minder naarmate je ouder wordt.
Al had ik met BF4 echt dat gevoel van toeleven naar de release datum (Nieuwe PC ervoor kopen en al), zoals ik toen had bij het wachten op de release van Final Fight 2, quake of Monkey island 2.
Dat ze dan een geweldig vette game als BF4 gewoon uitbrengen met %##@#$ problemen als RGB glitches en geluiduitval etc. is dan gewoon Klote. onaanvaardbaar
Maarja toen je Fatal Fury zag op de neogeo, en men die kocht voor de megadrive, baalde menig mens ook dat ze daar 150 gulden aan uitgegeven hadden.
En EA moet zich kapot schamen, dat het alleen om geld draait en verder niks daar.
p.s. Daytona met zijn 6en is daarintegen gewoon F#$%#$ Awesome!!!!!