What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gameroom staat nu echt op stapel.

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Ik denk dat Trailblazer alles gezegd heeft. Enorm vet. candy corner, met 3 hele mooie cabs. En is een leuk idee zodat je de boel apart van elkaar hebt. Maar 20 :shock: :shock: :shock: classic woodys??? Dat is echt veel.
Wist niet dat je er zoveel had.

Wow! Erg mooi! Mijn flatje is er niks bij :) Wat een huis man!

Erg tof geworden!

Ja, weinig aan toe te voegen! Waanzinnig resultaat en zo mooi om te zien dat als er een wil is er altijd een weg wordt gevonden! Geniet ervan Erik en ik zou het heel leuk vinden om een keer met een groep een dagje langs te komen!

Komt er niet een soort van Grand opening / meet? Eurocade/Nozomi mix :mrgreen:

Oh my fucking god wat een epicness. Duurt even, maar dan heb je ook wat. Gaafste vind ik dat je van tevoren echt goed hebt nagedacht hoe je alles wilt hebben, helemaal af.

Zoals op DLF al gezegd, echt fokking gruwelijk dit

ik hoop echt dat er een opening/party/kans om langs te komen komt

geniet er van man

Lekker hoor als je zo veel ruimte hebt en zo tekeer kan gaan.
Lijken wel Amerikaanse toestanden.

oh wow en je hebt black widow!!!!
is je gyruss nog goed aangekomen?

mocht je ooit nog eens eens een retro feestje geven....ik nodig mij graag uit. 8)

Bedankt jongens, voor alle positieve reacties. Ja, het is een droom die eindelijk is uitgekomen en het heeft inderdaad langer geduurd dan verwacht. Maar het is precies zo geworden als dat ik al die tijd voor ogen had. Ik ben dus een happy man! :D

En ja, ik zal zeker een keer een arcadeparty organiseren, maar ik weet nog niet precies wanneer. Eerst komt Eurocade en daarna heb ik ook al een vrij volle agenda. Maar wees gerust, er komt zeker iets.

@Anunaki, Frogger is helaas gecancelled, dus de vrije plek gaat naar Juno First.

@cageman, volgende project? Hm, weet ik niet. Een uitbouw of zo zit er niet in, kost weer geld en bovendien moet het een hobby blijven en niet het hele privé leven beheersen. Wellicht dat ik daarom de laatste tijd nogal regelmatig op de fiets ben te vinden. Heerlijk om samen met mijn vrouw door onze prachtige omgeving te fietsen.

@ZeMMiK, ja de Gyruss staat ook op één van de foto´s. Prachtige game en zeker in de top 3 van mijn favouriete classic.

@Jinxz, de arcade is 32 m2 groot, valt dus reuze mee. De totale schuur is 50 m2 (binnenruimte). En over de hele schuur is ook een zolder aanwezig waar je rechtop kunt staan.

Jeetje...Ben er stil van ......Echt een geweldige gameroom!
Is toch echt wel een jongensdroom die uitkomt!!! :D

Echt supercool geworden,

idd gaat ie nu eens afkomen en kunnen wij gerust beginnen met alles te gaan misbruiken ;-)

supertof!

Ziet er strrrrrrak uit zeg! Verlichting ed lijkt me ook erg cool, maar is op de fotos niet zo goed te zien. Jammer dat ie al vol is, wordt ruilen in de toekomst ;).

Ik kan Gyruss niet echt ontdekken omdat ik nog nooit de orginele kast heb gezien!!
Het schijnt de eerste kast te zijn met grote boxen en stereo.... daarom is het
geluid ook zo verrot op de 60in1....

Enjoy your room

Back