*reminder to self om nooit naar het noorden van het land te verhuizen. check!*sombetzki":2og2e2vb said:Zo rijd ik ook altijd in mijn 205 naar t werk.
Snap de ophef niet echt.
ElPancho":171av1n6 said:Iets minder te memorizen dan bij bulletpatronen.
ElPancho":1wuk6vyg said:Zag al ergens dat ie on-hold was. Helaas weet ik voor 99,9% zeker dak er niet bij ben de 15...