What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gameholic's Playground

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Ik ben niet naar presentaties o.i.d. geweest, zat er niet voor pers doeleinden.
 
Oke dan kan het kloppen inderdaad. Ik ben alleen op de woensdag over alle stand gegaan en de meeste games gechecked. De andere dagen welke ook open waren voor het publiek heb ik enkel behind closed doors shit gechecked.

Heb je nog wel het e.e.a. kunnen spelen daaro? Op zich vielen de rijen reuze mee bij SFIV bijv.
 
Nou ik ben alleen woensdag geweest en voor zover ik niet alles bij de business stands had gechecked stonden er nauwelijks rijen bij stands (behalve COD5).
 
Thanks Almighty ;)

Idd Ken, de beste dag was inderdaad woensdag... Ik heb echt bijna alles gespeeld, voelde me net een klein kind in een snoepwinkel.
 
Welke games heb je eigenlijk allemaal gecheckt/gespeeld gameholic?
 
Welke sites heb jij een beetje goede contacten Gameholic?
Stuur me even een mail anders, even kijken voor wat marketing perikelen wellicht.
 
Eindelijk! Hier zat ik al een tijdje aan te denken om aan te schaffen :)

cimg6056hf9.jpg


Altijd te terughoudend geweest maar het begon nu toch wel te kriebelen ;)

Thanks Ronnie!!
 
Gameholic":2lngdqtq said:
Eindelijk! Hier zat ik al een tijdje aan te denken om aan te schaffen :)

cimg6056hf9.jpg


Altijd te terughoudend geweest maar het begon nu toch wel te kriebelen ;)

Thanks Ronnie!!

Eindelijk een Megadrive gescoord Gameholic 😉
Ziet er mooi uit en volgens mij nog minty mint 8)
 
Jeeeep ! Ben er heel blij mee... Heerlijk om gewoon lekker op 60hz, op de feitelijke MD Sonic te spelen .. is toch anders dan op een PSP of Virtual Console.
 
Zo .. ik zal ook maar weer eens updaten want dat is alweer een tijdje geleden ;)

trizealpackpnd6.jpg


Het betreft hier de LE met bandana en bonus CD .. Ik had de game aanvankelijk wel maar een keer geruild met iemand. Je weet hoe dat gaat :)

Trizeal vind ik echt een fantastische shooter. Heerlijke muziek, low profile en een ouderwets upgrading systeem, waarbij je naarmate je meer vijanden elimineert je meer items krijgt en daardoor een meer geavanceerd wapensysteem krijgt.

windwaterym1.jpg


Nieuwe release voor de DC zoals jullie weten. Eindelijk eens een keer een puzzelgame :) Speelt erg leuk en ziet er ook wel kleurrijk en strak uit.
 
Trizeal speel ik ook nog regelmatig, echt een goede game! 8)
 
28926481-84191bfb47187cfe3a20940aea253b0c.4aaf5c63-scaled.jpg


Jambo! Safari en Crazy Taxi..

Mijn recente aanwinsten voor ons op kantoor ;-) Meer pics volgen nog, want einde van de week komt er ook nog een House of the Dead 2-cab bij ..
 
Back
Top