What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gameholic's Playground

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Gisteren gekregen (was jarig)

618IQQNbvUL._AA280_.jpg

en

0178247.jpg

(kreeg een preorder hoesje aangezien ie pas 9 nov uitkomt)

en
ps3_tigerw_pgat_08.jpg

Hoezo geen games voor de PS3? ;)

Gefeliciteerd !!!

en nog vel plezier met je kadeus. Ben wel benieuwed hoe assasin creed is.

Ken":1g65r41x said:
Naomi is GD Rom en om nou voor Dolphin Blue een Atomiswave aan te schaffen is ook weer zo wat...

Het gaat meer om Metal Slug 6, Hokuto no Ken, Samurai Spirits Tenka, NGBC etc.

Ze zijn op Ps2 natuurlijk wel inferieur. Het is hetzelfde als de AES KOF's wegdoen voor de Ps2 versies, ik zou zelf ten alle tijden de AES prefereren. Aan de andere kant is een VF4 Ps2 nog zwaarder inferieur tov de Naomi 2. Dat verschil is echt groot.

Naomi 2 is dan wel waardeloos op VF4 (final tuned!) na, maar alle Naomi 1 games werken natuurlijk ook :)

Weer even een kleine update .. aangezien ik nu volle gang ben met het bouwen van mijn eigen huisje, woon ik nu de komende 1,5 jaar in een appartement. Fijn wonen in ieder geval!

Hierbij een kleine impressie:

Huiskamer
gameroomtg0.jpg

Console setup
gameroom1fs4.jpg

Tijdschriften, (game)boeken, dvds etc
gameroom2tr1.jpg

Opbergkast
gameroom4ji1.jpg

Opbergkast closeup
gameroom3gm2.jpg

Veel Sega tijdschriften!
gameroom5el8.jpg

Twee nieuwe aanwinsten (Game Works had ik al) .. Sega Arcade History en Sega Consumer History books!
gameroom6tf4.jpg

Mooi spul zeg!
:)

Is het nog de moeite die Sega Arcade History? Als het goed is krijg ik hem deze week ook binnen...

interessant debat ook. 8)

LOL :) Die Weelders idd.

Ik vind beide boeken (Consumer en Arcade) een aanwinst voor de collectie. Uiteraard kan ik geen Japans lezen, maar alle illustraties en pics zijn meer dan voldoende. Thanks Roy ;) (R2-2D) ... ben er erg blij mee

Is inderdaad een mooie aanwinst in de SEGA collectie...vandaag binnengehad die Sega Arcade History en al ken ik geen Japans, de Pics van al die Cabs zijn erg leuk om te zien.
Heb meteen ook maar de Consumer besteld. :D

He rob, waar heb je die Sega Arcade History gehaald?

Rudie, van ebay geplukt, voor een prikkie ivg met andere aanbieders en ook nog nieuw en sealed.
:D
in klein Japans guide formaat, maar ik vindt het echt de moeite waard.

Tja.. ze varieren in prijzen ... Maar zo heel cheap zijn ze niet .. dan moet je echt mazzel hebben.

nee, goedkoop zijn ze niet, maar dan wil ik mijn vriendin even citeren:

'' mooie spullen kosten wat''

en zo is het!
:)

Lang geleden dat ik weer wat gekocht heb :) naast BF: Bad Company en MGS4: Guns of the Patriots dan.

Vandaag even voor de PSP gehaald (volgende week naar Spanje 8) )

4kx6mo2.jpg

Tomb Raider Anniversary (PSP) - heel lang geleden weer dat ik deze gespeeld heb op de aloude PSX. Op zich wel weer zin om me daar weer in te storten.

Everybodys_Golf_2_PSP.jpg

Everybody's Golf 2 (PSP) - Elke Sony bezitter loopt weg met deze golfreeks. Ikzelf heb enkel een demo gespeeld, dus vond het wel een keer tijd worden voor een goede golfgame op de PSP. Lijkt me het ideale platform ervoor.

Cool, die everybody's world tour is strak op de PSP, maar ik had me andere titels kunnen voorstellen dan Tomb Raider dude.

Waar heb je em besteld?

Tomb Raider is meer gekocht vanuit nostalgisch oogpunt. Ik heb nu vier uur in die game zitten en hij is nog steeds tof. Doet me gewoon denken aan de aloude PSX tijd.

Ik ben gewoon even bij de lokale Bart Smit naar binnen gelopen .. veel goede titels nu in de budgetbakken!

De aloude PSX tijd stond bekend om games als Ridge Racer, Tekken en later Resident Evil, niet Tomb Raider Gameholic...kom op man.

Emulator op die PSP en CPS2 erop knallen, klaar is Kees.

Hahaha .. ik vermaak me idd op mijn phat PSP met de likes als Kula World, Tekken 3 en inderdaad Ridgeracer.

En nog steeds hoort voor mij Tomb Raider in het rijtje pik :)

Hier een kleine impressie van de GC 2008 :)

segaqv3.jpg

De persstand van SEGA

sega1vd2.jpg

Publieke stand

sega2jn3.jpg

Publieke stand

sega3gm7.jpg

Maarten en Sonic :)

sega4jm7.jpg

Spelen van Sonic Unleashed (X360)

sega5ze6.jpg

Samba de Amigoooooo!!

sega6pd0.jpg

Ik op de Sega persstand/zakelijke stand

sega7xc8.jpg

Ik met Atsushi Inaba (hoofdproducer van Mad World voor de Wii) Wat een brute game!!

Helaas was er geen Yuji Naka :( of Tetsuya Mizuguchi. Wel is een van mijn collega's (http://www.nzone.nl) op de foto geweest met Hideo Kojima. Ik was helaas toen bij een presentatie :(

Thanks voor de foto's en impressies.
Je ziet Atsushi Inaba denken: "En godverdomme ook weer een foto natuurlijk, zucht...Ach het hoort er allemaal bij, ja!"

Ik wist ook van jou niet eens dat je er ook was man, we hadden moeten meeten!

Inderdaad man! Jammer dat ik het niet wist. Als ik je bij presentaties had gezien had ik je herkend uiteraard.

Ja Atsushu Inaba had het redelijk gehad :) Maarja wat wil je als je continue hetzelfde level moet spelen? Dat merkte ik ook bij andere ontwikkelaars.. Die hadden het na enkele dagen gezien.

Back