What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gameholic's Playground

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Oke ik kan natuurlijk niet achterblijven, dus speciaal voor jullie vandaag nog maar even wat kiekjes gemaakt, aangezien ik mijn setup weer een klein beetje heb aangepast.

Woonkamer:

kamer2tl1.jpg


kamer2aqi2.jpg


Kamer 1 (Retro orientated stuff):

kamer1kw9.jpg


kamer1ais7.jpg


kamer1bky0.jpg


kamer1caj8.jpg


Kamer 2:

gameroom70ww.jpg



Het gros van de foto's voor wat betreft games laat ik achterwege, maar toch een kleine impressie:

Shooters DC:

games14vo.jpg


Shenmue's:

games1ce.jpg


Segagaga!

games24ye.jpg
 
Inderdaad een mooie collectie maar ergens ben ik wel blij dat ik zelf niet meer zo extreem veel heb, alleen nog spul wat ik écht tof vind en speel. Het zit bij mij anders dan maar te zitten en dan vind ik het zonde en wil ik er vanaf ;)

Zulke console boxes vind ik wel altijd mooi om te bewaren, heb zelf nog 1 van de Ps2, 360, Genesis usa, Neogeo en DC.
 
Gameholic je mist alleen nog een coole VGA monitor om naast de leuke retrohoek te zetten voor ultimate Dreamcast experience. Zeer coole shit dude.
 
Een mooie collectie Gameholic en het ziet er allemaal keurig en netjes uit 😉
 
Thanks dudes.

Je hebt wel gelijk Ken. Nu doet de situatie zich voor dat ik nog een ultiem monitortje heb (17 inch Iyama) maar dan moet ik wel een goede setup verzinnen.

En dan nog een geluidssysteem, maar dat kan redelijk low profile. Hoeft geen dikke installatie te zijn.
 
Finally!!

sega_mega_drive_collection_psp.jpg


Nu ga ik nog eens iets doen met die PSP :p

Verder ook Turtles Hyperstone Heist voor de MD :p
 
Gameholic":3m5f3pc9 said:
Thanks dudes.

Je hebt wel gelijk Ken. Nu doet de situatie zich voor dat ik nog een ultiem monitortje heb (17 inch Iyama) maar dan moet ik wel een goede setup verzinnen.

En dan nog een geluidssysteem, maar dat kan redelijk low profile. Hoeft geen dikke installatie te zijn.

Ik heb ook een Iiyama, is ook kantelbaar voor tate mode :P kostte me 800 euries :roll:
 
DreamerNL":26cl2tob said:
Gameholic":26cl2tob said:
Thanks dudes.

Je hebt wel gelijk Ken. Nu doet de situatie zich voor dat ik nog een ultiem monitortje heb (17 inch Iyama) maar dan moet ik wel een goede setup verzinnen.

En dan nog een geluidssysteem, maar dat kan redelijk low profile. Hoeft geen dikke installatie te zijn.

Ik heb ook een Iiyama, is ook kantelbaar voor tate mode :P kostte me 800 euries :roll:

Heb je daar een pic van?
 
Vandaag in ontvangst genomen;

snatcherip4.jpg


Een hele toffe game .. Echt typisch een Hideo Kojima game.

ik had de game al eens een keer als ROM gespeeld, maar daar doen we natuurlijk niet aan. Dus nu eindelijk de originele versie in huis. Daar ga ik van de week eens lekker voor zitten!
 
Gameholic":1ldgx3xa said:
Vandaag in ontvangst genomen;

snatcherip4.jpg


Een hele toffe game .. Echt typisch een Hideo Kojima game.

ik had de game al eens een keer als ROM gespeeld, maar daar doen we natuurlijk niet aan. Dus nu eindelijk de originele versie in huis. Daar ga ik van de week eens lekker voor zitten!

Die serie heeft de beste video game soundtracks die er zijn! Arrange albums etc. heb ze allemaal origineel gehad (reken maar op $80 per stuk) maar al een hele tijd terug verkocht.
 
Ik heb bewust de marquee er nog maar afgelaten want zonder vind ik toch wel ietsjes strakker.

De games die ik nu heb:

- Virtua Tennis
- Gunspike (hele lekkere aktie... beetje in de stijl van Zero Gunner 2 (is ook van Psyko)
- Slash Out (nog maar heel even gespeeld .. ziet er wel goed uit)

Ik wil nog gaan aanschaffen:

Virtua Fighter 4 (Naomi 2)
Virtua Golf
Cosmic Smash
Sega Tetris

en nog meer .. maar dat schiet me zo even te binnen!
 
Owja en Ken; ik denk dat het pak en beet 10 min heeft geduurd om de cab bij mij thuis binnen te krijgen :) In tegenstelling tot de 1,5 uur bij jouw thuis hehehehehe
 
Jammer dat je hem weer wegdoet Gameholic, hij staat mooi bij de rest 😉
Teminste als jij hem te koop heb staan op marktplaats.
 
LOL ik had een dergelijke reactie wel verwacht.

Nou hij staat idd 'te koop' maar meer om te kijken of er uberhaupt animo voor is. Als ik daadwerkelijk over zou gaan tot de verkoop zou ik em eerst hier neer zetten ;)

Kijk, ik baal er op dit moment een beetje van dat er onvoldoende games (althans op cart) mij kunnen bekoren op de cab. Althans, hetgeen wat ik nu heb heb ik al veel op de DC gespeeld (VT, Sega Tetris) en dat maakt alles wat minder nieuw.

Vandaar dat ik gewoon een GD-ROM systeem moet hebben met de juiste games. Maarja dan ben je ook weer honderden euri's verder.

Dus samenvattend; ik zit een beetje in een twijfel bui.

Edit; en ja de cab staat perfect in mijn kamer! Daar is geen twijfel over mogelijk. Dat de cab tof is moge duidelijk zijn. Nu nog de juiste games.
 
Kun je er geen pcb op af spelen dan...?
Genoeg keuze en vaak ook games die niet op een home console zijn verschenen.

ps:
Hou namelijk veel in de gaten en dacht is dat nu zijn kast of niet.
Maar bieders zijn niet direct kopers, teminste uit mijn ervaring.
 
Klopt ook .. zeker op marktplaats is het een drama. En zelfs de biedingen zijn niet van dusdanige hoogte dat je er uberhaupt serieus op in kan gaan.

Nee er kunnen geen pcbs op voor zover ik weet...
 
Back
Top