Retron is wel emulatie, de gameboy zou dan de real deal zijn (lees: alleen voor puristen, i.e. 70% Nozomibeau":14sl7bgo said:Kan je beter een retron 5 kopen
Hdmi output scanlines en bijna alle carts van
De big n kunnen erin en sega carts
Milspex":2bvh4qm9 said:perfect geformuleerd
"Het gaat zich juist om een stukje nostalgie, waarin je met praktisch dezelfde hardware op een fullHD je oude nostalgische games kunt spelen."
"Als het om de nostalgie te doen is snap ik sowieso niet waarom je op een HD tv wil spelen"