What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Game Room bordjes/logo's/decoratie :)

dwWPMGP.jpg


Y7cBxQn.jpg


Ik heb de tekeningen van Konami en Taito nu klaar en het kan zo gesneden worden op elk formaat :)
 
Ik heb ook nog een berg logo's van de tijd dat Lordstar T-shirts maakte. Arika, Sanwa, Deathsmiles, Ketsui, enz.
 
Thanks! Als je de logo's wilt delen, ontvang ik ze graag :)
 
Muf":1szusw1d said:

Thanks!

Vanavond weer aan het knutselen geweest :)

Ik graveer lichtjes de contouren in op de backplate:
7iktK88.jpg


Vervolgens kan je dan de logo's en letters goed uitgelijnd erop plakken:
thCdEWw.jpg

TJbrN7B.jpg



Ook die voor Konami gemaakt:
uchB4hP.jpg

KKviNzZ.jpg


(bovenstaande zijn 30x30cm, €35,)

eeGX2vK.jpg


:)
 
holy shit, wat vet! Even laten bezinken, en dan stuur ik even een bestelling :)
 
Ik ben weer even bezig geweest :)

IwpF5VL.jpg



Sega 30cm x 10cm:
9VleHJD.jpg

X7ZW9Kk.jpg



SNK 30cm x 8cm:
Yi9nlI7.jpg

DfrCjcM.jpg



Capcom 30cm x 5.6cm
QeaQHYs.jpg

xVTreIJ.jpg



Cave 30cm x 30cm
wOlNTfd.jpg

yNJ3Xeh.jpg


:D
 
Damn that's nice!
Toch maar eens gaan denken welke ik zou willen hebben, keurig werk!
 
Ohhhh WOOOW ziet er inderdaad gaaf uit. Ik moet wel ff tot eind van de maand wachten, vanwege een kleine vakantie enzo.....
Maar zou dat spul ook te bedrukken/printen zijn? Voor de wat meer gekleurde logo's?
b.v. die van RARE enzo? Of zit je vast aan de basis kleuren?
 
PascalP":2dzl7vuu said:
Damn that's nice! Toch maar eens gaan denken welke ik zou willen hebben, keurig werk!
Dank je wel!

Jazsie":2dzl7vuu said:
Holy moke nice, je maakt het kiezen wel lastig haha
Dank je wel, en wat ik nu heb gemaakt zijn voorbeeld formaten, als je kleiner of groter wilt is dat ook te kiezen haha.

Dr Doggystyle":2dzl7vuu said:
goed bezig Freddy gaaf om te zien zeg
Dank je wel!


Kaneda":2dzl7vuu said:
Ohhhh WOOOW ziet er inderdaad gaaf uit. Ik moet wel ff tot eind van de maand wachten, vanwege een kleine vakantie enzo.....
Maar zou dat spul ook te bedrukken/printen zijn? Voor de wat meer gekleurde logo's? b.v. die van RARE enzo? Of zit je vast aan de basis kleuren?
Als ik het groot genoeg snij, dan kan je er een sticker/decal o.i.d. op plakken.
Op printen is lastig, dan heb je zo'n professionele UV printer ding nodig.
 
Wow die Capcom is bruut.... kom er op terug maar ga die wel bestellen bij je!
 
Back
Top