What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Game Mystery

Status
Not open for further replies.

Kenshiro

Cabinet Dweller
Hoi mede-forummers,

Ik verzamel al aardig wat jaartjes games, maar 1 game kan ik maar niet te pakken krijgen. Tenminste, het zou makkelijker wezen als ik een naam zou weten.

Ik herinner met de het een SNES game was, anime-style (ranma achtige settings en characters) en turn-based. je speelde elke keer tegen 1 tegenstander, het scherm was vertical split screen. Bij elke move kreeg je ook een animatie te zien, uiteraard in anime-style. Ik vond dit game onwijs tof, maar helaas mocht ik 'm aan de kennis terug geven.

De titel zelf stond er alleen in 't Japans en toendertijd was mijn Japans echt 0.0 Ik wil onwijs graag weten hoe die game heet, en waar ik 'm eventueel kan kopen. Heb via Google aardig wat zoekwerk verricht, maar helaas. Dus ook screenshots moet ik jullie schuldig blijven.

Weet 1 van julie misschien hoe die game heet en/of waar ik 'm kan krijgen. Het zou na jaren voor mijn gevoel mijn collectie compleet maken met mijn persoonlijke favo games. Alvast onwijs bedankt voor jullie moeite!
 
@RJ-2D:

Onwijs bedankt!!!! Je hebt 'm gelijk goed! Ik ga gelijk kijken waar ik 'm kan bestellen/importeren.

Hier mag een slotje op :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
 
wat een hardcore gast is het ook....krijgt 3 zinnen en raad meteen de game.

succes met zoeken Kenshiro!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top