What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Game and Watch Thread!

Psykick

Loop Survivor
Messages
3,584
Reaction score
0
Ik had afgelopen bevrijdingsdag een hele coole find en dacht laat ik maar eens een nieuwe thread openen met de Game and Watch collecties die we allemaal hebben.
Ik heb ze altijd erg leuk gevonden, maar heb ze nooit echt bewust verzameld, maar ga er toch rustig aan mee beginnen, dus als je nog van deze speeltjes hebt en wat van mij wil (geen geld) kunnen we mss ruilen. Jullie weten wat ik allemaal heb, dus shoot. Hier alvast wat ik alvast had verzameld, met als eerste een erg leuke find

btw maakt me niet zo uit wat het is, als ik het maar leuk vind en als het niet te duur is ;)

DSC01183.jpg


DSC01184.jpg


DSC01185.jpg


DSC01186.jpg


DSC01187.jpg


DSC01188.jpg


DSC01189.jpg


DSC01190.jpg


DSC01191.jpg


DSC01192.jpg


DSC01193.jpg


DSC01194.jpg
 
Die OUTRUN is vet.

en virtua cop, met Gun :shock: top!.

Ik spaar handheld, dus heb wel veel.
Maar hier mijn Game en Watch setje.
genw.jpg
 
Die outrun zag ik op de grond staan bij je ja, wilde nog vragen om die ff te checken maar is er niet echt meer van gekomen.
 
Hoewel ik die LCD dingetjes wel grappig vind , ik heb zelf nog een DK dual screen ergens in een la vind ik vooral die Mini Arcade's kicken .
Had ooit een Coleco Galaxians , die was prima speelbaar en die Tomy Space Invaders Table spaarpot is gewoon de bomb !
 
Hierbij enkele Nintendo Game & Watch Handhelds en Gakken Jumping Boy (soort Frogger):

dscf7076.jpg


Hierbij mijn collectie Coleco TableTops: 8) de mooiste heb ik al te pakken (waaronder Galaxian) maar er zijn er nog meer...

nozomi1.png
 
Dat zijn nog eens vette dingetjes man, zal bij mij nog wel een tijdje duren voordat ik zover ben, maar ik heb de tijd ;)
 
Die Galaxian bedoel ik dus , 2 players tegen elkaar waarbij de een van boven naar beneden schiet en dan dat gierende geluid ....
Ik zou hem best terug willen :mrgreen:
 
zeker mooi die galaxian. (alle 3 trouwens).

op de Bonami beurs liggen altijd veel game & watch games. Vaak voor enorme prijzen.
 
Toffe dingen. Ik zag laatst een keer 'Flagman' te koop staan (tweede uit de G&W reeks). Was iets van 1600 dollar. pfff..
 
MarsMan":eexj8sbb said:
Hierbij enkele Nintendo Game & Watch Handhelds en Gakken Jumping Boy (soort Frogger):

dscf7076.jpg


Hierbij mijn collectie Coleco TableTops: 8) de mooiste heb ik al te pakken (waaronder Galaxian) maar er zijn er nog meer...

nozomi1.png

very nice!
tot 3 jaar terug had ik de complete Coleco en Nintendo tabletop collectie inclusief een zeldzame Gakken Super Puck Monster en de Sega/Gremlin Zaxxon Tabletop. Heb ze destijds weggedaan om een cab te kunnen kopen.
nog steeds een beetje spijt van.
 
Pat7o":3l6o9vrk said:
very nice!
tot 3 jaar terug had ik de complete Coleco en Nintendo tabletop collectie inclusief een zeldzame Gakken Super Puck Monster en de Sega/Gremlin Zaxxon Tabletop. Heb ze destijds weggedaan om een cab te kunnen kopen.
nog steeds een beetje spijt van.

Wauw Pat7o, de complete collectie 8) Die Sega Zaxxon Tabletop staat ook nog op mijn verlanglijstje, die Psykick heeft 8)
Ik heb trouwens nog wel de CGL Puck Monster (die gele/platte tabletop), die heb ik puur gekocht omdat ik die als kind had dus een leuke herinnering.
Deze Coleco Tabletops werden voornamelijk in de US veel verkocht en daar worden ze ook nog geregeld via Ebay aangeboden.
Leuk om te verzamelen en nemen weinig ruimte in beslag :D
 
Ben blij dat ik ze nooit wegegdaan heb, al is het wel even zoeken waar eea ligt bij mijn ouders :-)

Die Coleco bartops staan daar ook tussen. Jarenlang wakker gemaakt door het DK JR alarm.
Die outrun is idd heel tof Hasan. Next meet ben ik erbij, te veel gemist ...

Laatst nog wel die club-Nintendo repro van ball gehaald, gaat 'm niet worden, origineel, kwa prijs.
 
Eindelijk gescoord 8) Coleco Tabletop Zaxxon

Moeilijke gameplay maar is een mooie mini arcade om te verzamelen. Deze is trouwens een slag groter dan de andere Tabletops van Coleco en heeft een echte joystick.

dscf7291e.jpg
 
Ziet er gaaf uit !

Hier mijn Tomy voor 510 Yen van YHJ

DSCF4798.jpg


Hij doet het prima op 20 Euro cent muntjes !
 
Back
Top