What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

FS: Taito Vewlix F

Status
Not open for further replies.

Milspex

TATE Mode Pilot


Taito Vewlix F
Origineel Sanwa low lag scherm
Sanwa buttons + sticks
Brook ps4 universal fighting boards
Noctua fan replacement
Subwoofer 2.1 sound
original wiring

*Exclusief PC en hdmi switch

alleen ophalen

2000 euro
 
Ik heb al zo'n mooie, alleen zwart Wit. Die past mooi bij de rest.
Ik zou die van mij alleen willen omwisselen voor een Daimond (black).

Maar deze van Milspex is wel heel mooi.
 
Second Impact met de 16:9 modus! Werkt trouwens ook in de Street Fighter Collection voor xboxone, ps4, switch. In die collectie dus ook de enige game die 16:9 als optie heeft.
 
Heel vet, hoeveel kost zoiets ongeveer. En welke aansluiting zitten er allemaal op. Ik kijk om de zoveel tijd naar een vewlix L ter vervanging van m'n Naomi sitdown. Blijft een flinke duit voor een stukje kunst 'ik kijk nu voornamelijk naar m'n Naomi sitdown' haha
 
@Milspex:
Wel een hele leuk kast zeg! Ondanks at ik in "shoppingmode" ben heb ik mijn zinnen gezet op een Egret 2 of 3 of beide.

Ik zag trouwens in jouw video een Neo Geo candy cab. Die wil je houden of gaat die ook weg?
 
Neo Geo niet te koop.

Vewlix nog wel for sale. Heb geen haast maar hij staat wel echt in de weg momenteel.
 


Taito Vewlix F
Origineel Sanwa low lag scherm
Sanwa buttons + sticks
Brook ps4 universal fighting boards
Noctua fan replacement
Subwoofer 2.1 sound
original wiring

*Exclusief PC en hdmi switch

alleen ophalen

2000 euro
 
Nette prijs voor zo'n mooi gepimpte cab!
Ter vergelijk, een Taito Vewlix Diamon Black, die laatst nog te koop waren, gaan voor minstens 3500-3900 Euro.
 
waiwainl said:
Nette prijs voor zo'n mooi gepimpte cab!
Ter vergelijk, een Taito Vewlix Diamon Black, die laatst nog te koop waren, gaan voor minstens 3500-3900 Euro.

Die waren ook nieuw, totaal niet te vergelijken ;)
Bovendien werden ze door KC in de VS gedumpt voor iets van $2500 dacht ik, zelfde cabs, nieuw uit de container, moet dan wel bijgezegd worden dat deze zonder voeding en IO kwamen...

Desondanks een mooie cab voor een nette prijs Milspex, succes met de verkoop!
 
je mag een bod doen en ik sta open voor leuke trades.

Indien interesse kan ik er extra movestrips en marquees bij doen van Crimzon Clover, Street Fighter V en Guilty Gear
 
Deze staat al enige tijd op mijn lijst. Helaas verkeerd moment voor mij dat ie te koop staat. Had hem graag over genomen!

Sucess met de verkoop.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top