What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

FS: Sega Aero City.

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Jeez Marc, bij jou dooit het of vriest het :shock: Waarom doe je dat man? Ik zou op z'n minst toch één kast houden joh, daar ga je anders echt in de toekomst spijt van krijgen.
We hebben allemaal wel van die periodes dat je aan het switchen bent, maar om nou helemaal met arcade te stoppen is ook weer zoiets. Het geld is nou ook niet dat je zegt joepie, dus denk er nog even goed over na zou ik zeggen, voordat je er helemaal mee kapt.
Tenzij je financieel aan de grond zit of de thuissituatie laat het niet meer toe, zou ik geen aanleiding zien. Ik hoop dat je weet wat je doet. Succes!!
 
Psykick":2hc52ao2 said:
Jeez Marc, bij jou dooit het of vriest het :shock: Waarom doe je dat man? Ik zou op z'n minst toch één kast houden joh, daar ga je anders echt in de toekomst spijt van krijgen.
We hebben allemaal wel van die periodes dat je aan het switchen bent, maar om nou helemaal met arcade te stoppen is ook weer zoiets. Het geld is nou ook niet dat je zegt joepie, dus denk er nog even goed over na zou ik zeggen, voordat je er helemaal mee kapt.
Tenzij je financieel aan de grond zit of de thuissituatie laat het niet meer toe, zou ik geen aanleiding zien. Ik hoop dat je weet wat je doet. Succes!!
haha, zat al te wachten op een reactie al deze 😉

Ben een beetje klaar met arcade en ook mede de thuis situatie wil mijn vrouwtje weer terug een verdieping naar beneden.
Misschien ga ik spijt krijgen misschien niet, maar 3 jaar terug had ik niks van cabs en was toen net zo gelukkig hoor 😉

Mame is ook niet mijn ding dus doe er weinig tot niks mee, zit hier gewoon heerlijk te gamen op mijn consoles en dat blijft voor mij gewoon het vetst!

Ruimte is ook een probleem als er ''misschien'' ooit een tweede bijkomt en dan is mijn keuze snel gemaakt.
Het is jammer maar soms moet je gewoon keuzes maken en heb hier nog een pracht van een Hantarex liggen dus kom niks tekort.

Console games is en blijft mijn passie!

Staan ook op AO, Neo Arcadia en Marktplaats dus wil er nu toch echt vanaf.

Cheers Marc.

ps: en nee ik zit niet onder de plak hoor 😉
 
Jeez, ik kan me nog herinneren dat je wat jaren geleden alle originele pcb's van vroeger aan het collecten was, alles verkocht, toen weer alles gekocht, en nu weer alles de deur uit PLUS de cabs?! We weten allemaal dat jij altijd periodes hebt dat je vol voor iets anders gaat dan de vorige periode en alles weer verkoopt, maar Damn, ik dacht van jou juist wel altijd dat je helemaal arcade-gek was. Anyways, het is jou keuze maar wat Has zegt, ik zou er zeker moeite mee hebben en nog even over slapen....Toch succes dude.
 
Ok, duidelijk genoeg. Ik denk dat we allemaal wel een echte passie hebben voor een bepaalde console of genre, maar arcade hoort toch echt bij de big picture en ik ben alleen bang dat je op een gegeven moment het toch gaat missen. Nou ja je kan altijd nog een vette tabletop kopen of maken en anders gewoon een vette emulator setup op je Hantarex met een supergun of zo.
Anyway nogmaals succes en game on ;)
 
Fucking hell Marc! Deze zag ik niet aankomen. :shock: Ga je zeker ooit eens spijt van krijgen maar je kan altijd weer opnieuw beginnen natuurlijk. En euh, Succes met de verkoop dan maar. 😉 Wat een buitenkans voor iemand anders.
 
Maar goed dat ik toch zeker ben van mij zaken, toch bedankt voor de steun etc. :)

Klopt alles gehad, wie had ooit gedacht dat ik mijn Cave games zou verkopen?
Ik ben een gamer, puur consoles en arcade gehad en gezien.(Ronnie begrijpt mij vast wel)

Nieuw jaar en een frisse start zonder cabs...

Woon ook niet super ruim en geen trek in cabs op de zolder aangezien mijn console collectie behoorlijk uit de kluiten groeit, iets waar ik regelmatig iets voor koop en dat gevoel mis ik bij arcade, laatste jaar niks meer voor gekocht etc.

Prijzen staan vast (kan per cab 50,00 euro vanaf en hou de stool dan) anders demonteer ik de boel voor opslag, zie de cabs liever natuurlijk hier bij een forumlid dan dat ik ze via AO, of marktplaats verkoop.
 
Zo dan :shock:
Dat gaat nogal een Super Famicom verzameling worden .

Succes met de verkoop gast !



PS,

Als je die Taito asbak ook weg doet hou ik me aanbevolen .
 
Die zag ik ook niet aankomen. Maar fijn dat je vol voor je andere passie, SFC gaat :) Succes met de verkoop Marc!
 
zeker succes gewenst met de verkoop; mocht je spijt krijgen, je zit dicht bij het vuur om weer opnieuw te beginnen. Ik begrijp het best, ik heb ook weleens momenten dat ik alles weg wil doen.
 
Pat7o":3cum8jz5 said:
zeker succes gewenst met de verkoop; mocht je spijt krijgen, je zit dicht bij het vuur om weer opnieuw te beginnen. Ik begrijp het best, ik heb ook weleens momenten dat ik alles weg wil doen.

Da's wel lekker dichtbij voor mij om te plunderen :D
 
euhmmm , nee deze zag ik ook niet aankomen.... wel heeeel resoluut....the rise and fall of an arcadepurist ???
 
Pat7o":3izhyo1a said:
zeker succes gewenst met de verkoop; mocht je spijt krijgen, je zit dicht bij het vuur om weer opnieuw te beginnen. Ik begrijp het best, ik heb ook weleens momenten dat ik alles weg wil doen.
Tja er is meer dan gamen in het leven, klinkt raar maar soms heb ik gewoon veels te weinig tijd om alles te spelen wat ik wil.

Console gaming deed ik al jaren terug en blijft gewoon heerlijk, arcade gaming is pas van de laatste jaren en heb alles wel een beetje gezien.
(cave, mame boards, console, etc.)
Niet iedereen kan zeggen dat hij 2 (3) cabs heeft gehad en ze helemaal alleen heeft opgeknapt, al die mooie Cave games of voor de 2'de keer alle jamma boards heeft verzameld.
Dit zegt wel genoeg dat ik er gewoon klaar mee ben en 2011 een mooi jaar is om ermee te stoppen, dus echt geen opwelling maar een bewuste keuze :)

Het is ook gewoon dat ik vrij weinig ruimte hier heb en mijn consoles weer naar zolder zijn verhuist.(in dozen)
Wij willen gewoon weer een ruime slaapkamer en totaal geen zin om mijn cabs weer op zolder te zetten.
Kan ze houden maar kan er ook een ander blij mee maken.

Blijf dus ook heerlijk gamen en jullie kunnen nog zeker genoeg update's van mijn collectie verwachten, maar het arcade is voor mij gewoon klaar.

Cheers.
 
haha, nee hoor 😉

Speel hem wel op de 360 hoewel ik die ook al 3mnd niet meer heb aangehad, zelfs nog een Pork besteld :shock:
 
almighty":npjjhq3c said:
Up for sale!
Ga me meer richten op console en gehad met arcade.(rede verkoop)



!!!!????!!!!

En een paar dagen geleden post je nog dat je zo blij bent dat je de Aero niet weg hebt gedaan en dat je er zo veel plezier mee hebt.

Was dat een grap, of ben je een beetje de weg kwijt? 😉

Anyway, succes met de verkoop (of trek je de verkoop weer terug als het spijt moment inslaat? 😉 :lol:

Edit: ik heb nu de reacties en je overige posts gelezen, en ik begrijp dat je woonsituatie toch een behoorlijke invloed heeft op deze 'gedwongen' beslissing. Jammer joh, maar begrijpelijk, slapen op een lage krappe zolder is ook niet alles, zeker niet in de zomer. Maar je weet nooit waar je in de toekomst nog eens komt te wonen, en dan pak je de arcadehobby misschien weer op.
 
almighty":28rw64zc said:
Niet iedereen kan zeggen dat hij 2 (3) cabs heeft gehad en ze helemaal alleen heeft opgeknapt, al die mooie Cave games of voor de 2'de keer alle jamma boards heeft verzameld.
Dit zegt wel genoeg dat ik er gewoon klaar mee ben en 2011 een mooi jaar is om ermee te stoppen, dus echt geen opwelling maar een bewuste keuze :)

Het is een sales topic, maar inmiddels zo offtopic gegaan dat ik hier kort iets over wil zeggen. Ik ben van mening dat het te snel verzamelen van cabs en boarden hierin mee speelt. Ik heb het vaker gezien op dit forum (en ook op andere) dat er even een hype was van iets, wat snel weer over was.

Ik heb er jaren over gedaan bepaalde cabs in huis te krijgen om ze vervolgens weer weg te doen, maar wel voor een (meestal beter) alternatief. Hetzelfde gold toen ik na jaren bij elkaar sprokkelen van CAVE boards ze wegdeed voor wederom een nieuwe impuls in de verzameling. Een nieuwe impuls zoeken is iets anders dan ergens helemaal mee stoppen.
 
Ken":12iye038 said:
Een nieuwe impuls zoeken is iets anders dan ergens helemaal mee stoppen.

Dat was ook precies mijn punt, shifts zijn echt goed en gezond, maar compleet stoppen is zo resoluut en abrupt. Je kan toch een cab houden en het op een heel laag pitje zetten? Zelfs mss even idd in opslag of zo!
 
Psykick":kc4jkhwr said:
Ken":kc4jkhwr said:
Een nieuwe impuls zoeken is iets anders dan ergens helemaal mee stoppen.

Dat was ook precies mijn punt, shifts zijn echt goed en gezond, maar compleet stoppen is zo resoluut en abrupt. Je kan toch een cab houden en het op een heel laag pitje zetten? Zelfs mss even idd in opslag of zo!
Als ik opslag had dan zou ik dat wel doen maar dat heb ik niet, kom op jongens het zijn maar cabs en er is zoveel meer :)
Normaal ben je jaren bezig wat Ken al zegt met het zoeken, pimpen en verzamelen naar cabs/boards etc, dit is gewoon bij mij (ons leden) allemaal erg snel gegaan en heb het gewoon echt allemaal wel gezien.
Echt 3 pracht jaren gehad en genoten van mijn cabs/games, maar wil me gewoon meer richten op console gaming, iets wat voor mij gewoon meer waarde heeft 😉

Tuurlijk heb ik in het verleden wel vaker een cab aangeboden en dat toch maar besloten deze weer te houden maar ik val toch steeds terug dat ik er toch een beetje klaar mee ben.
Mocht ik ze nu echt niet verkopen dat zal ik ze toch helemaal moeten strippen en moeten opslaan op zolder, iets wat zeker niet mijn voorkeur heeft.
Maar geen zin om ze goedkoper van de hand te doen want dit zijn gewoon redelijke prijzen.
 
Ik snap je gevoel helemaal almighty. Ik heb hier een Egret 2 staan die al maanden stof staat te verzamelen. Doe er echt te weinig mee. Ik zit er dus ook over te denken om heel de arcade handel van de hand te doen ;) Succes met de verkoop!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top