What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Friday night fight night gameshop twente

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
R2-2D, dit had je wel ff hier neer mogen planten, ik kom er net pas achter dat dit was :) of heb ik het over het hoofd gezien?

Anyway, van http://www.gameshop-twente.nl/gameshop/ ... 907FE7A6D1 :

The Friday Night Fight
Voor de Street Fighter fans uit het verre oosten van ons land :

Gameshop Twente organiseert iedere laatste vrijdagavond van de maand : "The Friday Night Fight".

Een gezellige casual meeting waar Street Fighter fans, spelers, klanten en medewerkers hun favoriete Street Fighter kunnen spelen in een ongedwongen sfeer. Iedereen mag tegen elkaar spelen en wanneer er genoeg animo is kunnen we eventueel ook tournooitjes organiseren.

De bedoeling is dat dit een maandelijks terugkerende meeting gaat worden ter ondersteuning van de Street Fighter community in het oosten van ons land.(Natuurlijk zijn spelers van verder weg ook welkom.)
De focus zal bij Super Street Fighter 4 liggen , maar ook hebben we verschillende Street Fighter games voor onze japanse Sega Blast City cab beschikbaar. (SF2,SF2',SF2HF,ST en 3S.)

We hebben geen idee hoeveel mensen we kunnen verwachten , daarom horen we graag van te voren of je komt.

Vragen en aanmeldingen kan je mailen naar : winkel-enschede@gameshop-twente.nl

Plaats : Gameshop Twente Enschede
De eerste van deze avonden zal op vrijdag 28-01-2011 plaatsvinden.
Aanvang : 19:30
 
Klopt !
Ik had deze wel op drakenslag gepost.
Ik verwachtte eigenlijk niet dat hier op dit forum veel SF/fighting game liefhebbers zijn die hiervoor naar Enschede komen.

Maar goed , iedereen is welkom de eerst volgende avond is 25-02-2011 om 19:30.
 
Geen idee, ben zelf iig geen ster in fighters maar een avondje gamen in de buurt is altijd leuk! Volgens mij woont er verder hier niemand echt in de buurt idd
 
Voor de Fighting game fans uit het verre oosten van ons land :

Gameshop Twente organiseert iedere laatste vrijdagavond van de maand : "The Friday Night Fight".



fridaynightfightcopy30.jpg

Een gezellige casual meeting waar Fighting game fans tegen elkaar kunnen spelen in een ongedwongen sfeer. Iedereen mag tegen elkaar spelen en wanneer er genoeg animo is kunnen we eventueel ook tournooitjes organiseren.
De bedoeling is dat dit een maandelijks terugkerende meeting gaat worden ter ondersteuning van de Fighting game community in het oosten van ons land.(Natuurlijk zijn spelers van verder weg ook welkom.)
De focus zal deze keer bij MARVEL VS CAPCOM 3 liggen, maar natuurlijk zal er ook Super Street Fighter 4 gespeeld worden.
Op de Sega Blast City cab hebben we Street Fighter 3RD Strike op FREEPLAY.


Plaats : Gameshop Twente Enschede
De eerst volgende avond zal op 25-02-2011 plaatsvinden.
Aanvang : 19:30


Nog een paar pics van onze pas verworven Sega Blast City cab in aktie :

blasttwente4.jpg

blasttwente.jpg
 
Ze moeten wel ff een paar fatsoenlijke arcade stools inkoppen daar in twente. Ze zitten nu op van die zwarte kruidvat-kleine-verkoopster-ophoog-krukjes :-)

OT: hee.. mijn 666ste post.. creeeeepyyy...
 
Cageman":2tchbtbj said:
Ze moeten wel ff een paar fatsoenlijke arcade stools inkoppen daar in twente. Ze zitten nu op van die zwarte kruidvat-kleine-verkoopster-ophoog-krukjes :-)

JA vind ik ook!, ik weet nog wel een adresje ;)....
 
Back
Top