Wie heeft Forza 4 gehaald en wat vind je er tot nu toe van?
Ik heb hem vrijdag gehaald en ben tot nu toe erg tevreden, echt een dikke racegame.
Heb hier naar uitgekeken en ben persoonlijk niet teleurgesteld.
Deel je mening
Ik heb hem vrijdag gehaald en ben tot nu toe erg tevreden, echt een dikke racegame.
Heb hier naar uitgekeken en ben persoonlijk niet teleurgesteld.
Deel je mening