What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Forum leaderboard (wie kan er een beetje shinen?)

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
Wie heeft er hier een beetje photoshop skills en lijkt het leuk 's een nieuwe leaderboard voor boven het forum te ontwerpen?
 
Daar wil ik me wel aan wagen

Specifieke Afmetingen en/of themas? (games, duh)
 
Afmeting....die hierboven haha. Cageman, weet jij dat?
 
Ik zou het wel fijn vinden als de kleurstelling een beetje een match is met de site, zoals nu ook het geval is. Anders moet ik de template helemaal bewerken.. en daar heb ik intussen wel genoeg tijd in zitten ;-)
 
Allrighty, heb al even wat gepield, maar heb wel wat tijd nodig. Dit rood is nogal een vervelende kleur :p
 
Ik ook, alleen verandering van spijs doet eten.
 
Hier een eerste poging:

nozomibanner.jpg


:)
 
vet!!!
edit: vergeten dat er een grote versie is, nog vetter!
 
wordt
"japanese culture | arcades | gaming | and more"
dan de standaard slogan? anders hebben we straks 3 banners met 3 verschillende teksten of is dat niet erg?
 
Erg gaaf gedaan. Ik zou dat hele "japanese culture | arcades | gaming gewoon weglaten.
 
kan goatboy niet een vette pixelart voor ons maken? Een originele Henk banner zou niet misstaan!
 
pacmannozomi.jpg


Waka waka waka :mrgreen:

Heb geprobeerd om van het speelveld de naam 'Nozomi' te maken. Het was een leuke uitdaging om alles na te maken en de afstanden van het labyrinth overeen te laten komen met het echte spel samen met de dots, pac-man en de ghosts.

Op naar de volgende.. :D
 
Vet. Ga daar nog eens mee verder (vooral lettertype).
 
Kunnen we hier niet wat mee????

73137.jpg


als ik tijd heb zal ik Photoshop is starten
 
Back
Top