What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Flickering van monitor op Blast City

MarioSanchez

Combo Keeper
is het zo dat een Blast monitor op 640x480@31khz nog enigzins flickering heeft,
ondanks dat alles rechtstreeks op de 15p dsub is aangesloten en de switches goed zijn ingesteld (on on off)???
 
Afhankelijk van wat je aansluit kan het resultaat wat verschillen, maar wat versta je in deze onder flickeren? Een 50Hz bron zal sowieso wat flickering geven (beetje onrustig).
 
Interlaced cageman. Ik gebruik mala fontend met een custom theme
die 640x480 is maar dan heb ik best wat flickering en zie bovendien geen verschil tussen
15 en 31khz. switches zijn goed ingesteld op 31khz. staat hij wel 31khz ondanks mijn instellingen?
Hoe kan ik dat zien?
 
Back
Top