What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Fix-it felix orginele kast verkocht voor 20.000 dollar.

en er zit een windows XP machine in met de game....hopelijk pleurt iemand die nog eens op het net :-)
 
On Dec-03-12 at 14:00:58 PST, seller added the following information:

Sorry but the shipping crate is no longer included.

This weekend one of my employees thought the crate was in the way and moved it outside - at the end of the day he forgot to bring it back in - it was gone by the next morning.
 
lol en die cabs op Ebay zijn uit een serie van +-200 stuks. Ik heb hier 2 uit een serie van 2 Wreck it Ralphs cabs staan ;)
Disney heeft trouwens eindelijk de rekening betaald :)
 
Ik hoop dat iemand snel de game ript zodat we die in onze eigen cabs kunnen draaien!

@Jinxz Heb je foto's online staan van het eindresultaat van je cabs? Ben wel erg benieuwd eigenlijk.
 
joeks":3br30w56 said:
Ik hoop dat iemand snel de game ript zodat we die in onze eigen cabs kunnen draaien!

@Jinxz Heb je foto's online staan van het eindresultaat van je cabs? Ben wel erg benieuwd eigenlijk.

Inderdaad, kan niet wachten tot de game is geripped. Vond 'm nooit geweldig om te spelen maar het maakt de cabs wel compleet.
Ik heb toen de afronding van de cabs voor Disney gestopt. Maar nu het hoofdstuk is gesloten kan ik ze eindelijk afronden.
Zal binnenkort eens wat pics maken.
 
Back
Top