What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Firstlook 2013

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Net even op Gamekings aangehoord wat er allemaal te zien en te spelen is, Vet! Ik ga ook maar eens kijken. Wie gaat er nog meer naar toe?
 
Ga je zaterdag of zondag???
Misschien wel leuk idee. ff kijken wat de plannen dit weekend zijn
 
Psykick":15ujwiyb said:
Gamescom! I rest my case :lol:

Ik weet het, dé beurs op gamegebied in Europa. Ben er de eerste 2x geweest, als gewone bezoeker. Toen besloten er nooit meer naar toe te gaan, te massaal, te druk waardoor je niets ziet, veel te veel duitsers, te lange rijen, etc.

Ik weet niet hoe Firstlook is, maar het kan nooit erger zijn. En het is een stuk dichterbij, en je ziet hetzelfde. En je kunt ook nog een beetje retro gamen.

En de chicks zijn net zo nice, denk ik. :D

Ik ben er in ieder geval op zaterdag, maar misschien ook wel 2 dagen.
 
Ik ben er beide dagen met een deel van een stand ;) Je kunt me vinden op de stand bij magix buttons.
 
ckong":xij803rn said:
Psykick":xij803rn said:
Gamescom! I rest my case :lol:

Ik weet het, dé beurs op gamegebied in Europa. Ben er de eerste 2x geweest, als gewone bezoeker. Toen besloten er nooit meer naar toe te gaan, te massaal, te druk waardoor je niets ziet, veel te veel duitsers, te lange rijen, etc.

Ik weet niet hoe Firstlook is, maar het kan nooit erger zijn. En het is een stuk dichterbij, en je ziet hetzelfde. En je kunt ook nog een beetje retro gamen.

En de chicks zijn net zo nice, denk ik. :D

Ik ben er in ieder geval op zaterdag, maar misschien ook wel 2 dagen.

Klopt Erik, je moet ook zeker niet op de gewone dagen gaan, is een drama. Het begint op de tradedag al een stuk drukker te worden dan de jaren ervoor. Er is na Gamescom niet echt iets wat er daar nog te zien is. Veel plezier iig!
 
Jinxz":13gjpwlt said:
Ik ben er beide dagen met een deel van een stand ;) Je kunt me vinden op de stand bij magix buttons.

Ha, gezellig, dan staan we naast elkaar. :)
 
Eurocade is ook aanwezig op Firstlook, met een aantal classic cabs. :D

Mocht je dus geen zin hebben om uren in een lange rij te gaan staan, kom dan langs bij ons. :D :D
 
ckong":3kjvd0je said:
Eurocade is ook aanwezig op Firstlook, met een aantal classic cabs. :D

Mocht je dus geen zin hebben om uren in een lange rij te gaan staan, kom dan langs bij ons. :D :D

Nice, ik claim de DK voor beide dagen ;)
 
Jinxz":2mtsru8m said:
ckong":2mtsru8m said:
Eurocade is ook aanwezig op Firstlook, met een aantal classic cabs. :D

Mocht je dus geen zin hebben om uren in een lange rij te gaan staan, kom dan langs bij ons. :D :D

Nice, ik claim de DK voor beide dagen ;)

Dat is goed, dan gaan wij jouw spullen weggeven verkopen :D
 
Zow, na een week van zwoegen en 24/7 werken om alles voor de beurs af te krijgen zit het 'r alweer op.
Firstlook 2013 was leuk! Ontzettend veel vrienden en bekenden gezien en aardig wat verkocht.
Op zondag had ik nog m'n persoonlijk record op DK gezet, al was het maar 69500.

Maar het belangrijkste by a LONG SHOT was om Monique Sluyter te zien achter de Ms Pacman. Gyrus hook me UP met die foto asap!
 
He Chris,

Dat je hard hebt moeten werken kon je wel zien op gamekings man!
Moet je maar even checken kerel, je sticks komen duidelijk in beeld. :D

P.s: Monique sluyter helaas niet kunnen ontdekken 😉
 
Marcosan30":13p4rslq said:
He Chris,

Dat je had heb moeten werken kon je wel zien op gamekings man!
Moet je maar even checken kerel, je sticks komen duidelijk in beeld. :D

P.s: Monique sluyter helaas niet kunnen ontdekken 😉

Ga ik gelijk ff checken.
 
Monique?

Oh, je bedoelt:

IMG-20131006-WA0003_zpsa21f433f.jpg

die op FirstLook was, samen met een aantal van haar boothbabes:

IMG-20131006-WA0000_zps3146fa9b.jpg


IMG-20131005-WA0000_zps5fd9960d.jpg


IMG-20131006-WA0002_zpsb21ec234.jpg


Ja, hahaha, dat is nou echt Candy voor de classics!! LOL 😉

Sorry voor de lowres photo's, komt door Wathsapp. Gyruss, gooi de highres exemplaren er gauw op, voordat de meute begint te mekkeren. :)
 
Dat zijn wel heel veel Magic Buttons op een rij.
(As you know what I mean ... 😉 )
Ik bedoel de Buttons aan de voorkant, niet de "Butt"ons. :P
 
Monique Sluyter..? Nice. Staat haar goed, zo'n classic cab. Qua leeftijd schelen de twee niet veel ;-)
 
Cageman":djf6m3y5 said:
Monique Sluyter..? Nice. Staat haar goed, zo'n classic cab. Qua leeftijd schelen de twee niet veel ;-)

:mrgreen: :mrgreen:
 
Monique Sluyter..? Nice. Staat haar goed, zo'n classic cab. Qua leeftijd schelen de twee niet veel ;-)

En zo te zien allebei netjes gereviseerd dat ze nieuw lijken
 
Back
Top