What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Fijne kerstdagen en een gelukkig 2012

Da Dude

Nozomi Elite
Joined
Jan 17, 2011
Messages
5,450
Reaction score
1
Location
Netherlands
Ik wens jullie allemaal een hele fijne kerst. En een geweldig 2012.

hopelijk met nog mooiere groupbuy's een arcadehok en hele vette games.

Speciaal voor morgen en overmorgen adviseer ik de onderstaande kerst knallers die bij iedereen in de kast staat :P :

577571_17568_front.jpg

937399_122151_front.jpg

Fijne dagen!!!
 
Happy new year guys!!!
 
Een heel fijn 2012 toegewenst allemaal! Het jaar dat de Arcadevereniging wordt gesticht!!
 
Iedereen een gelukkig, gezond en niet te vergeten gamend 2012 gewenst! :D
 
Gelukkig nieuwjaar iedereen. Hopelijk wordt 2012 weer een jaar met een aantal bijzondere arcade events en gezellige meets, net als 2011
 
Back
Top