What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

ff shinen...

rklok

Shmup Veteran
check deze recent verkochte setup voor een liefhebber ...

order.jpg


en ff shinen met deze laatste gepimte Sega Aero table !!

Aerotable.jpg

Aerotable1.jpg

Aerotable2.jpg
 
Dit was denk ik voor die gast uit Frankrijk? Die wilde toch z'n 'diner' inrichten met cabs of zo?

Die Aero Table ziet er echt prachtig uit! Goed werk!
 
Ja inderdaad, dat moet zeker een internationaal uitje worden met wat Nozomimembers naar Parijs , als hij zijn deuren opent....
 
:shock:

zo moet die van mij dus uiteindelijk ook gaan schijnen!
wat heb je met die poten gedaan? ook gespoten of opnieuw verchroomd?
 
rklok":3bm3h14m said:
Ja inderdaad, dat moet zeker een internationaal uitje worden met wat Nozomimembers naar Parijs , als hij zijn deuren opent....
btw dan ga ik zeker mee!
 
Wat een geile setup zeg en idd die Aero mag er zeker wezen. Ook de enige die ik tot nu te heb gezien met die Aero Table art aan de zijkant. Cool 8)
 
Psykick":2itzq6f4 said:
Wat een geile setup zeg en idd die Aero mag er zeker wezen. Ook de enige die ik tot nu te heb gezien met die Aero Table art aan de zijkant. Cool 8)

Ik heb 12 tables verkocht, 9 waren originele Sega Aero's (3 binnen Nederland) en 3 waren klooncabs en zijn tot Street Fighter table gekroond..
 
Briljant!!!

Is de Aero nog te koop, of neemt die stokbroodvretende fransoos 'm mee :-)

En een Windy2.. da's ook wel een mooie cab..
 
Super setup Ronnie, ziet er allemaal keurig uit.

Nice Ronnie

Die table shinet echt wel!

* opdoet*
Gaat straks net zo glimmen bij jou Onno, don't worry 😉

ps: check die bovenkant Onno, dat bedoelde ik nou, is dat strak of niet.
 
Fantastisch Ronnie!
Heb die Aero Table helemaal zelf met de hand gespoten, was dat goed te doen?
Mooie blauwe krukjes trouwens, heb je nog meer hiervan in de aanbieding?
 
MarsMan":2ck9uxyq said:
Fantastisch Ronnie!
Heb die Aero Table helemaal zelf met de hand gespoten, was dat goed te doen?
Mooie blauwe krukjes trouwens, heb je nog meer hiervan in de aanbieding?

Ik heb inmiddels een profspuiter, die al heel lang in het vak zit, die de kasten spuit en goed werk levert (het is toch echt een vak).

Van de blauwe krukjes heb ik er nog een stuk of 6, zijn 49 euri per stuk..
 
Graag 2 van die blauwe krukjes vasthouden voor mij, hetzelfde model als op de foto 8)
Dan neem ik ze mee als ik de volgende keer bij je langskom.
Ik neem wel aan dat ze er nog mooi uitzien.
Thanks!
 
Back
Top