What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Feedback

+1 voor Joeks, SLG is binnen

ik quote even mijn vader: er is een grote doos met een heel klein printplaatje binnen gekomen met heel veel verpakkingsmateriaal. Klopt dat wel? moet ik fotos sturen???

Hij neemt de pakketjes heel serieus :)
 
+1 voor r2-D2 zondag geld overgemaakt dinsdag al in huis. Bedankt voor shock troopers
ga hem van het weekend flink spelen.
 
Kent iemand toevallig "Theoldbus" (Andrew) van UKVAC.com? Misschien verbonden met Electrocoin (een bedrijfje in de UK).

Ik heb een PCB gekocht van hem, maar na een maand nog niets binnen, steeds van alles aan de hand, krijg geen track&trace code, trage communicatie, beweerde begin deze week dat de PCB weer terug gestuurd was (terwijl daarvoor het pakketje in Zwanenburg lag volgens hem (=kan de Schiphol douane zijn)) en nu is de PCB weer 'onderweg'. Maar nog steeds geen T&T. :x

Alle info is welkom!
 
waiwainl":rxr68vnj said:
Kent iemand toevallig "Theoldbus" (Andrew) van UKVAC.com? Misschien verbonden met Electrocoin (een bedrijfje in de UK).

Ik heb een PCB gekocht van hem, maar na een maand nog niets binnen, steeds van alles aan de hand, krijg geen track&trace code, trage communicatie, beweerde begin deze week dat de PCB weer terug gestuurd was (terwijl daarvoor het pakketje in Zwanenburg lag volgens hem (=kan de Schiphol douane zijn)) en nu is de PCB weer 'onderweg'. Maar nog steeds geen T&T. :x

Alle info is welkom!

Nog steeds niet binnen?
 
NeTaXe":1ydzjnra said:
waiwainl":1ydzjnra said:
Kent iemand toevallig "Theoldbus" (Andrew) van UKVAC.com? Misschien verbonden met Electrocoin (een bedrijfje in de UK).

Ik heb een PCB gekocht van hem, maar na een maand nog niets binnen, steeds van alles aan de hand, krijg geen track&trace code, trage communicatie, beweerde begin deze week dat de PCB weer terug gestuurd was (terwijl daarvoor het pakketje in Zwanenburg lag volgens hem (=kan de Schiphol douane zijn)) en nu is de PCB weer 'onderweg'. Maar nog steeds geen T&T. :x

Alle info is welkom!

Nog steeds niet binnen?

Nee :cry:
Enige plus punt is dat ik vandaag ineens een T&T email kreeg van een UK EMS transporter - lijkt er op dat ie hem nu pas op de post heeft gedaan (hoop ik).
 
Back
Top