Oh ja. Dank voor de reminder..:Ratson":23bhdrav said:+1 voor peet 1979
Fixed.Peet1979":23bhdrav said:en ik kom hier niet meer terug
Oh ja. Dank voor de reminder..:Ratson":23bhdrav said:+1 voor peet 1979
Fixed.Peet1979":23bhdrav said:en ik kom hier niet meer terug
Ratson":27e0y1jh said:Goed bezig dames, ga zo door. Word het hier vanzelf een theekransje.
Cageman":36a6z85x said:Sorry dat ik nu even uit mijn stekker ga, maar Peet geeft zelf aan hier niet meer te willen komen. Dus heb ik zijn account disabled.
Ik word pissig van posts met termen als 'cage heeft heel volwassen zijn account gedelete' en 'theekransje'. Ik ben toch één van de moderators/admins? Laat me dan ook gewoon modereren!
Het wordt pas een theekransje als we allemaal heel braaf elkaars hand boven het hoofd blijven houden. En mij nu gaan aanvallen omdat ik een account uitschakel, omdat jullie het een aardige jongen vinden? Nou ja, jammer dan. Maar ga me hier niet zitten flamen. Totaal onterechte kritiek.
beau":1eionj00 said:Gewoon sluiten arjan en wat andere er van vinden
Jammer dan zal jouw aan je reet roesten
Stom gezeik
Ratson":gx3719vr said:laten we gewoon eerlijk zijn voortaan in het feedback topic.
In mijn ogen kan dat een hoop frustratie voorkomen voor ons allemaal.
thankslorre001":291zgjfh said:+1 Beau prachtige game![]()