Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Ik bedoelde dat het geniale games waren dat ik het eigenlijk wel leuk zou vinden als er een NBA machine in het NGC stond. Evt. een jammakastje met nba erin
Ow Haha, toevallig was Ik met die nba jam te bezig, maar is hem helaas niet geworden en aangezien deze net is verkocht dacht ik dat deze in het NGC zou komen of zo, zonder dat ik erv vanaf wist. Hij is duidelijk, wie weet ooit, ik vind het ook briljante games!