What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Feedback

Oh ja, hier nog een +1 voor Muzzle, New Astro City bij hem gekocht.
Communicatie, foto's, behulpzaamheid allemaal dik in orde :)
 
joeks":17cg7owc said:
Oh ja, hier nog een +1 voor Muzzle, New Astro City bij hem gekocht.
Communicatie, foto's, behulpzaamheid allemaal dik in orde :)
+1 voor joeks. Hij heeft inderdaad mijn New Astro City gekocht.
Hij was stipt op tijd en verder ook alles prima gegaan!
 
Positieve feedback voor:

ElPancho (ST-V game)
Legztec ( Cab )

Afspraken zijn nagekomen, alles is naar wens verlopen.

Ook positieve feedback voor de man uit Dordrecht die de SF2 Cocktail heeft opgehaald, ook actief op nozomi echter weet ik zijn nick niet meer :-)
 
+1 almighty,
ik heb er een super relaxed duo arcade bankje voor mn NAC bij !
bedankt voor het versturen....
 
Plus veel voor Almighty. Minte playseat, heel erge paletti-prijs

En beter laat dan nooit: thx at Farian303 voor de stv-game.
 
+1 voor rklok.

(De dag dat ik Ronnie een '-1' moet geven staat ook wel bekend als 'when hell freezes over' :-) )
 
Vette+ voor Casey120, hij is vandaag de Aero op komen halen maar was zo tof om hem 4 weken geleden al te betalen ivm mijn toenmalige situatie.
Supertof van hem en is overigens ook een hele toffe gozer.
 
Hey , eerste post hier :mrgreen:

Dikke + terug voor Ratson die de Aero voor me warm hield daar ik hem niet gelijk kon halen maar hem wel heel graag wilde hebben .
Alles perfect , goeie gozer en prachtige Cab .

Thanks Gideon !
 
+1 voor elpancho en ook nog een x voor casey120. Hij heeft de joysticks en knoppen van de aero naar me terug gestuurd omdat hij ze niet nodig had.
Ook zaten er wat kleine hebbedingetjes bij(waar ik dol op ben) Thanks man.
 
+1 voor goatboy. Supersnel verzonden en supergoed verpakt. Donderdag met Paypal geld overgemaakt, zaterdag stond de postbode al voor de deur 8)
 
+1 voor Cageman,

Snelle betaling met Paypal, Top! Veel plezier met de game!
 
+1 voor Psykick .

Kocht een Aero City CP artset en een coin box deurtje die prima verpakt aankwamen .

Tnx Hasan :D
 
+1 voor Cotje.

Perfect snel geregeld met Cotje, geen aarzele koper.

Cotje, je krijgt de post zo snel mogelijk (want de post ligt al bij TNT post)

Item : PCB Blue Elf 2008
 
Back
Top