What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Feedback

DNL

1CC Aspirant
Misschien een goed idee om een feedback forum te openen voor de goede deals en om mensen te waarschuwen voor scammers.

Ik heb te maken gehad met ene Achie Zine (achie-zine@hotmail.com), woonachtig in Breda via marktplaats. Een scammer eersteklas: wilde dat ik de game opstuurde omdat zijn neef zogenaamd jarig was, had zogenaamd al acceptgiro op de bus gedaan.

Ben blij dat ik nooit als eerste stuur, anders was ik de game kwijt geweest.

Zeker geen slecht idee, het moet alleen wel goed opgezet worden.
dit om te voorkomen dat je hele discussies krijgt.

zelf ook nog een mooie scam actie gehad van een mannetje in den haag, nooit zijn spullen opgestuurd en de lijst met excuses was enorm.
Ik stuur hem af en toe nog eens voor de lol een mail om te kijken wat voor excuus hij nu weer heeft.

Supersnelle transactie met Muzzle gedaan.

TC2 heeft me toch wel erg blij gemaakt :)

Met de volgende forumleden heb ik goede deals gesloten: Almighty, RudeRudie, MichealM, SiCK, Muzzle, JapanCollecter, SNKy....... [Schiet niet echt op om zo wat te posten met de PSP vanuit bed BTW]

Ja ik heb in het verleden ook een keer een goede deals gehad met:

Ruderudie
Metal Slut
SNKy
ZiEk

Dat waren ze denk ik, maar het kan zijn dat ik iemand vergeten ben.

ik ook met Metal Slut, ruderudie, muzzle en bij iemand sticks en knoppen gekocht ben vergeten wie :/

en ik wacht nog op japcolector

Top deal met Capcom gemaakt, thanks voor de shocks en de rappe verzending!! blije carts zijn een must :D

Sorry dat de cash even duurde dude!

Neutrale feedback voor Jontra,

Heb hem 2/3 keer een pm gestuurd en niks van hem vernomen...jmmr.
Het ging om Street Fighter 2 C.E. jamma.

Afgelopen weekend een prima deal gemaakt met Peet1979!

Japancollector en Muzzle verdienen bovendien ook credits.

goede deals met

metal slut (chrash bandicoot 2 jp ),ziek (super famicom console +pocket fighter ws )almighty (rockman x sfc) ken (md jp daikumara ,thunder force 3 ,rough squadron n64 )

Back