What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Feedback

sjorspion":1eefsmds said:
-1 voor Schrimp,

spullen apart laten leggen, gewacht op betaling.
geen reactie meer op mijn mail..

Zelfde probleem... maar goed je hebt wel eens van zulke gasten... mijn PM naar hem staat nog steeds in mijn outbox...

Lekker je spullen verkopen!

sjorspion":3873c01q said:
-1 voor Schrimp,

Zelfde probleem... maar goed je hebt wel eens van zulke gasten... mijn PM naar hem staat nog steeds in mijn outbox...

DLX":3e2xvpy9 said:
sjorspion":3e2xvpy9 said:
-1 voor Schrimp,

Dat doe ik zeker, was het al een beetje 'gewend' vanuit MP... :roll:

Krijgt iemand nog geld van 'm of zijn de deals gewoon niet doorgegaan?
In dat geval geef ik 'm een week om te reageren.

Ken":5m4oef5h said:
Krijgt iemand nog geld van 'm of zijn de deals gewoon niet doorgegaan?
In dat geval geef ik 'm een week om te reageren.

Nee, bij mij iig niet. Ik heb alleen wat spullen voor hem apart gelegd, tot hij het geld zou overmaken. Nog een keer gemaild, toen zei hij dat hij moest wachten op zijn salaris ofzo...

Maar bedankt voor je adequate reactie.:)

sjorspion":2ozkxzpg said:
Nee, bij mij iig niet. Ik heb alleen wat spullen voor hem apart gelegd, tot hij het geld zou overmaken. Nog een keer gemaild, toen zei hij dat hij moest wachten op zijn salaris ofzo...

Maar bedankt voor je adequate reactie.:)

Bij mij het zelfde, maar goed hij leest ook geen PM, dus ik vraag me af of ie de afgelopen maand uberhaupt wel online is geweest. Lekker laten waaien!

+2 voor Cageman.

PCB reparatie. Geweldige service, Super bedankt! :D

Back