What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Feedback

Deze gast was toch 52? Lijkt wel een puber man, anyway kan dus blijkbaar niet tegen kritiek. Wat zoek je dan uberhaupt op een forum?

Wow , zie dat verhaal van Retrogamertje nu pas maar dat adres is de Lekstraat in schiedam , SimtroniX Computers oftewel ombouwshop.nl ook bekend als ombouwnederland.nl maar vaak opererend als consolewinkel.nl , ombouw-schiedam , ombouwdokter.nl , MCC Computers Schiedam , consoleveiling.nl en nog tig andere namen , beruchte internet oplichters !
Ze doen nu dus ook wat Arcade spul , even opletten dus .

Casey120":2j9xa15h said:
Wow , zie dat verhaal van Retrogamertje nu pas maar dat adres is de Lekstraat in schiedam , SimtroniX Computers oftewel ombouwshop.nl ook bekend als ombouwnederland.nl maar vaak opererend als consolewinkel.nl , ombouw-schiedam , ombouwdokter.nl , MCC Computers Schiedam , consoleveiling.nl en nog tig andere namen , beruchte internet oplichters !

????!!! Ik heb net een Sega Astro aan hem verkocht.. Ze hebben uiteindelijk wel betaald , maar was wel allemaal lastig en moeilijk.
Vage communicatie.

Moet eerlijk zeggen dat ik er jaren niet geweest ben maar vroeger stonden ze echt als slecht bekend !

Casey120":vn6qfy25 said:

Damn! Goed speurwerk Cees. :shock:

ben blij dat nu wel blijkt dat er een grond van waarheid in mijn verhaal zat

kreeg trouwens mail van dat bedrijfje dat ik de jamma computer nu voor 175 kon komen halen

lol

Je moet gewoon zeggen dat ze hem voor 25 euro wel mogen brengen en anders je niet meer lastig moeten vallen, vuile oplichters, ik haat dit soort lui!!

Back