What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Fantasy Zone

Nieuwe voeding binnen, alles opnieuw aangesloten, neo geo perfect en Fantasy Zone doet het ook... deels.

Heb audio, gameplay, maar het beeld is fucked, komt waarschijnlijk door de CGA - VGA scaler. Enige tips hoe dit te fixen? Kan niet met de menu opties.
Heb al geprobeerd om de pcb met de arcade psu te voeden en de upscaler via de naomi psu, maar dat werkt ook niet...

Zie video;



Tips iemand?
(ja, ik weet het, koop een 15 kHz cabinet ;))
 
Jawel, maar ik denk dat je board een exotische frequentie heeft en gewoon niet gaat werken met die converter.... helaas....
 
Back
Top