A
Anonymous
Guest
Welkom bij de club Erik. Bedankt voor je verhaal!
Ken":1i0as5dp said:Quote jij anders even een voorstelronde uit 2005 Gameholic haha.
Nog niet helemaal wakker?
Ken":1nlmi67w said:Quote jij anders even een voorstelronde uit 2005 Gameholic haha.
Nog niet helemaal wakker?
Ratson":3ofv8fyj said:Welkom stilla,ik woon in dordrecht en had je verhaaltje over die joysticks gelezen.En aangezien ik regelmatig in rottie ben:Wat kosten ze?
pooyan":3ofv8fyj said:Welke console's bezit je op dit moment, en heb je ook zoiets als een 'gameroom' of zo? Je weet, pics worden hier altijd gewaardeerd.
nice ben benieuwd!xxstillaxx":2wbdddt8 said:Ratson":2wbdddt8 said:Welkom stilla,ik woon in dordrecht en had je verhaaltje over die joysticks gelezen.En aangezien ik regelmatig in rottie ben:Wat kosten ze?
149 euro advies verkoop.
pooyan":2wbdddt8 said:Welke console's bezit je op dit moment, en heb je ook zoiets als een 'gameroom' of zo? Je weet, pics worden hier altijd gewaardeerd.
Heb op het moment geen gameroom omdat ik in dit huurhuis geen extra kamer heb voor 1. Maar ben wel van plan samen met vrouwtje binnenkort voor een koophuis te gaan en dan gaat er zeker weten een gameroom komen.
Mijn consoles op dit moment:
- PS3
- X360
- Xbox
- Wii
- Dreamcast
- 3x PS2
- 3x SNES
- NES
- GameCube
- NEOGEO AES
- Houten Masterplay NEOGEO 2-slot cab
Pics zal ik binnenkort wel ff posten.