A
Anonymous
Guest
:?:
dit houdt over het algemeen niet meer in dan het samen met mannetjes van een jaar of 15/16 (no offence) strijden om wie het eerst een bericht van een andere site kopieert en slecht vertaald.
Ken":3j0x2yx7 said:Nou ik zal mezelf dan ook maar even voorstellen, voor degenen die mij nog niet kennen. Ik word maandag 3 oktober alweer een kwart eeuw oud en heb deze site samen met Mildoe opgericht omdat ik anderhalf jaar in Japan verblijf. Sindsdien is er een hoop gebeurd en de afgelopen weken ook veranderd, waar onder natuurlijk het forum (thanks to my main man Rano).
Voor de rest kun je even op personal gaan kijken op de main page.
Ken":2yhpe1t6 said:Nou ik zal mezelf dan ook maar even voorstellen, voor degenen die mij nog niet kennen. Ik word maandag 3 oktober alweer een kwart eeuw oud en heb deze site samen met Mildoe opgericht omdat ik anderhalf jaar in Japan verblijf. Sindsdien is er een hoop gebeurd en de afgelopen weken ook veranderd, waar onder natuurlijk het forum (thanks to my main man Rano).
Voor de rest kun je even op personal gaan kijken op de main page.