What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
hey,
my name is steven im 32 years old and come from germany. im here to get and sell some arcade stuff.
right now i try to get a vewlix diamond. i want to run a ps4 insinde to play street fighter 5. maybee u can help me @shadaloo?
thanks and have a good day

ps, sorry for my bad english :(
 
Lihinian":1k90si2b said:
Mooie collectie Machello!
Alleen hier ontbreekt toch schrijnend Soul Blazer, die moet je echt gespeeld hebben. Speel ik om de paar jaar wel een keer uit, net als Zelda ALTTP.

Check :-) ! Vandaag ontvangen. Redelijke goede staat en compleet. Zie je niet vaak bij Soulblazer

2651213312210image.jpeg
 
Hallo ik ben Pascal Koster, ben 31 en ben een fanatiek gamer. Heb door de jaren heen een kleine collectie bij mekaar gegaard.
Maar ik ben sinds vorige week eindelijk eigenaar van een arcade kast. Een mvs singleslot, een oud beestje maar alles draait perfect.
Door wat te zoeken op internet kwam ik op deze forum terecht, zag gelijk dat hier veel kennis was en goeie verkoop en of ruil van onderdelen of spellen.
Ik heb nu zelf alleen nog maar alpha mission 2 voor de mvs. Maar ben van plan die collectie flink te laten groeien.
Ik ben getrouwd en ben een trotse vader van een jongen van 6 die de oude arcade spellen nog leuker vind dan alles wat er nieuw uitkomt.
 
Welkom! Wat Da Dude zegt :). Ik hoop dat als mn arcade cab klaar is mn kleine van 2 ook samen met me los gaat. Ze vind het nu in ieder geval al machtig mooi.
 
Hey allemaal,

lurk hier nu een klein tijdje, gejoined omdat ik overweeg om binnenkort een 1 of 2 slot MVS te consolizen en ben nog wat research aan het doen.

Ik ben al heel wat jaartjes retrogamer, heb op het moment een NES, Megadrive en PC-Engine Duo-R staan (met in de kast ook nog een Dreamcast en Gamecube). Allemaal erg gaaf en een leuke hobby, maar sinds ik ben begonnen met mijn eerste MD mod ben ik daar een beetje verslaafd aan geraakt, haast nog leuker dan het spelen erop :P

Nog nooit een arcadebord gehad en dit lijkt mij een goede instapper.

Eeehm, ja, wat willen jullie nog meer weten? Vraag gerust!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top