Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
sinds deze week ook lid van het forum. Mijn naam is Tim, bijna 33 jaar oud en woon in Voorburg. Al eigenlijk sinds heel jong een gamer. Begonnen met een MSX 2 (Penguin Adventure, Hypersports), daarna via Amiga 500 (Kick-off, Superfrog) en SNES (te veel games om op te noemen) altijd blijven gamen. Ook nog de WII even gehad.
Als er vroeger ergens in de buurt een arcade was ging ik altijd wel even langs. Erg zonde dat ze er nauwelijks meer zijn. Een paar van mijn favoriete arcadespellen zijn Killer Instinct 1 en 2, Taito World Cup, Street Fighter II, Daytona USA, Time Crisis 2 , Sunset Riders en Crypt Killer. Ook vind ik flipperkasten erg tof en is het altijd weer een uitdaging om een replay te halen.
Daarnaast speel ik zelf veel retrogames en heb ik thuis ook nog een verzameling vinyl en maak ik regelmatig mixjes, DJ-sets, maar dan wel digitaal.
Hoi,
Mijn naam is Marc en ben 30 jaar. Ik was altijd een playstation en dreamcast fanboy geweest.
In de afgelopen 4 jaar heb ik best wat spellen voor de playstation, gamecube, wii, ds en dreamcast verzameld. Omdat ik nu graag met mijn andere hobby wil bezighouden(skateboarden), heb ik besloten om mijn verzameling spellen te verkopen.
De meeste spellen heb ik al op marktplaats gepost. Een grote deel van mijn collectie bestaat uit amerikaanse versies. Mocht je interesse hebben stuur mij gewoon een PM.
Ik zal in de loop van de week in de buy and sell topic mijn collectie posten. Ik vraag je wel een beetje geduld want het zijn er veel
Volgens mij is het niet de bedoeling dat je hier alleen maar komt om je spullen te verkopen. Wij zijn een communitie met een gezamelijke hobby... Als je alles wil verkopen dump je het maar op marktplaats, daar kijken wij ook wel.
Als iedereen die alleen maar games wil verkopen hier gaat registreren is het einde zoek imo...