Welke van je meerdere persoonlijkheden neem je morgen allemaal mee? :mrgreen: Of heet je jezelf altijd welkomMasterG":2rzkef2e said:Welkom!
Cageman":2co8pdca said:Welke van je meerdere persoonlijkheden neem je morgen allemaal mee? :mrgreen: Of heet je jezelf altijd welkomMasterG":2co8pdca said:Welkom!![]()
Viny":2ydjvuk7 said:Hi
I am living in Haarlem for a bit more than 3years now.
I am french... And yes i can speak english.. ;-) unfortunatly not there yet with the dutch...
Cageman":1emq03pl said:Welke van je meerdere persoonlijkheden neem je morgen allemaal mee? :mrgreen: Of heet je jezelf altijd welkomMasterG":1emq03pl said:Welkom!![]()