What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Bedankt allemaal :)

d":1pqqfywm said:
Hoi Peter, welkom. Heb je 'Undercover Cops' al gecheckt? Best een leuke underrated gem. Super Famicom versie is ook best okay. Mijn eerste arcade kast, een Masterplay met 29' monitor had Final Fight erin! 175e voor betaald.

Ja, de Super Famicom versie van Undercover Cops heb ik vroeger wel gespeeld. Was ook een goede game, vond ik. Beat 'em ups en shoot 'em ups zijn zo'n beetje van oudsher mijn favoriete genres.

Als kind droomde ik altijd van mij eigen arcadekast met Final Fight erin. Dat lijkt me nog altijd machtig mooi! Een andere arcade favoriet van mij was Konami's Vendetta (aka Crime Fighters 2) die je met zijn vieren tegelijk kon spelen. Deze is helaas nooit op de consoles verschenen.
 
Aangezien Psychick wilde dat ik mij even voorstelde zal ik dat dan maar effe doen (hihihi)

Een beetje info over mij:
- Mijn naam is Alice Christy Peters (Ja,Ja zoek me maar op op facebook)
- 19 jaar oud (13-3-1995)
- Ik kom uit omstreken heerlen (Zuid limburg)
- Ik woon nog bij mijn moeder, hier komt echter binnenkort verandering in
- Ik volg de opleiding Interieur & vormgeving, maar het intereseerd me niet zo en wil dus een soort arcadebar beginnen.
- Voor nader studie om een arcadebar te beginnen verhuis ik komend jaar naar Eindhoven.
- Voor hobbies doe ik games verzamelen, tekenen en ben recent weer begonnen met gitaarspelen.

Erhm..
Zijn er nog vragen? Stuur mij een bericht en ik zal hem zosnel mogelijk beantwoorden?

Groetjes Alice ^w^
 
Welkom!

Je bent gelukkig niet de enige Limbo op dit forum! 046 represent! (Ik woon nu wel door de weeks in Utrecht, achja)
 
Van harte welkom op het forum Alice, zo te horen ben je een dame vol goede ideeën.
Psychick gniffel gniffel :D ik mag je nu al
 
Welkom op het forum Alice! Geen probleem dat je mijn alias verkeerd spelt, ik sta nog steeds erg in contact met mijn vrouwelijke kant :mrgreen:

Veel plezier hier!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top