Ab79":1l3rp2fi said:Hallo Huub.
Welkom!
Ik heb de setup van PsyKick bij mij thuis staan en woon relatief in de buurt (15 minuten rijden vanaf Dukenburg).
Dus als je zin hebt om het te komen bekijken dan kan dat altijd.
Groeten,
Toine.
Machello":2ahth35t said:Ab79":2ahth35t said:Hallo Huub.
Welkom!
Ik heb de setup van PsyKick bij mij thuis staan en woon relatief in de buurt (15 minuten rijden vanaf Dukenburg).
Dus als je zin hebt om het te komen bekijken dan kan dat altijd.
Groeten,
Toine.
Hoi Toine,
Ik ga hier graag op in ! Laten we dit via een PM een vervolg geven. Als je wil kan ik mijn bartop ook meenemen, kun je daar ook een blik op werpen (misschien wel letterlijk)
Da Dude":16goh3p1 said:Welkom.
Candy's met die 29 schermen, is voor als je meerdere games wil spelen mooier dan een woody. vooral design, maar ook minder groot (lomp), en het scherm. 29 inch 4:3 is echt uber.
Al kan ik je zeker een Vewlix aanraden met een 32 inch LCD. Heb ik nu, maar zit een iets ander prijskaartje aan, maar is het zeker waard.
Psykick":1kct2bfe said:Als je nog geen Candy hebt moet je eens langskomen in het NGC of ff bij Jinxz aankloppen
Have fun!
Cageman":uzi2eupd said:Ik heb nog een Namco Cyberlead in de aanbieding voor weinig. Daar gaat binnen nu en een week een andere monitor in (15/24k).
Nee, nog niet. Ik begin te denken dat ik hem beter kan houden. 15k monitor erin, en gaan met die banaan. Lekker nog even in het NGC houden.cthulhu":1llie9f0 said:Nog steeds niet verkocht? Echt een spotprijs en een prachtige kast om te zien!