What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
lorre001":33yi83ic said:
welkom chris,

welkom op het forum. dit is ongetwijfeld de leukste arcade/game hangplek die je kunt vinden.
ik heb jouw raiden dx gekocht. klein wereldje, ik werd weer door een ander lid op jouw advertentie gewezen.

en ja marco, ik heb er weer 1 gekocht... :lol:

Ben benieuwd hoelang deze het uithoudt 😉
 
Welkom Chris, je megadrive verhaal klinkt zeer bekend, zelf ook zo begonnen en niet meer gestopt :)
 
zoals beloofd hier de foto's van de SCI Sitdown

vorig weekend opgehaald en hij is helemaal geweldig!

trip%25206.JPG

trip%25207.JPG

trip%25208.JPG


trip%25209.JPG

en na een eerste schoonmaak en controle, testen

trip%252010.JPG
 
:shock: wow nice kerel, mooie art nog op het cabinet.
Zo te zien en te horen is het spel ook nog 100%

Geniet ervan man!! :D
 
Kirurishii":a8qu0zn6 said:
Als klap op de vuurpijl, een paar jaar terug met een ongelofelijke mazzel, 3 stuks arcades bij de plaatselijk kringloop vandaan, Het Goed in Zaandam voor de kenners. 2x Masterplays en een Royal Video voor €75 per stuk.


Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoor. :shock: :shock: :shock: :shock:
 
Milspex":22htcui4 said:
Kirurishii":22htcui4 said:
Als klap op de vuurpijl, een paar jaar terug met een ongelofelijke mazzel, 3 stuks arcades bij de plaatselijk kringloop vandaan, Het Goed in Zaandam voor de kenners. 2x Masterplays en een Royal Video voor €75 per stuk.


Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoor. :shock: :shock: :shock: :shock:

Sommige mensen zijn nu eenmaal geboren voor het geluk :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top