What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Bonjour !

Ik zal me even voorstellen. Een 37 jarige gamenerd uit hellevoetsluis met een ongelovelijke passie voor games en verzamelen.. Heel mijn collectie 7 jaar geleden verkocht i.v.m. een scheiding ben ik gewoon weer stug opnieuw begonnen..
Heb nu mijn doel gezet op dreamcast en daarvan alle pal games sealed te krijgen. Daarnaast heeft de arcadekasten me altijd geboeit. 3 maanden geleden een AES gekocht maar ja tipt toch niet aan een arcadekast... Dus gisteren 3 arcadekasten gekocht ( dedicated turtles - nba jam TE en een PCB kast ) waarschijnlijk zal er 1 of 2 van moeten wijken wegens ruimte gebrek.. Affin weer terug op het vertrouwde arcade nest !

Een enkeling hiero zal me kennen ( waaronder ken :P toen ik we nog samen werkten in een gameshop :o )
 
fal":2go6jtr2 said:
Een enkeling hiero zal me kennen ( waaronder ken :P toen ik we nog samen werkten in een gameshop :o )
Oke, need more info! 8)
 
Ben je man? Ben je van TV? Ben je Amerikaan? Ben je een ouwe schuurmachine?
 
ouwe schuurmachine :mrgreen:
welkom
 
Ken":3jylvquk said:
Ben je man? Ben je van TV? Ben je Amerikaan? Ben je een ouwe schuurmachine?


Ja
Nee
nee
Oud maar zeker nog niet versleten en ik schuur als een malle
 
Kom a.s. ook naar het NGC in Zoetermeer ouwe trapleuning! Pascal is er ook.
 
Ouwe deathmetal pascal ! Misschien wel, ligt eraan of ik moet werken of niet he ouwe tibetaanse vrijheidsstrijdert
 
Regel het, you're in for a surprise...
 
sounds interesting captain ! Maarre wat is de suprise ? :P
 
Haha in ieder geval genoeg toffe games en mensen met dezelfde gestoorde hobby.
 
hey allemaal,

ik ben Berend word vaak bernd (burnd) genoemt:p ik ben 16 jaar ik zit op vwo en ik hou van gamen:D
ik game nu al 13 jaar (sinds me 3de:D) ik begon met lara croft en pre2
( http://www.myabandonware.com/media/capt ... ik-2_4.gif )
nu game ik vooral op me pc en op mijn flipperkasten ik heb er 3 die ik zelf heb gerestaurerd 1 helemaal klaar 1 bijna 1 nog mee beginnen. de kasten die ik heb: captain fantastic, big indian en alien poker:D (voor de flipperkastfans:D). ik zou graag nog een neo geo willen voor op mijn kamer:p
dussss hey forum:D

gr bernd
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top