Da Dude
Nozomi Elite
Welkom op het forum
CoolAsure":1j06arnd said:Ik zal binnenkort eens wat repairlogs posten als ik tijd heb.
Ik ben vooral goed met niet-smd electronica.. Bijv. een Naomi of iets 'moderns' met veel smd ic's kan ik helemaal niks mee, heb ik geen apparatuur voor helaas.studentzki":1m5lrcnj said:Hoogezand, das om de hoek voor mij
Benieuwd naar je repairlogs. En altijd handig om iemand in de buurt te hebben mocht er een keer wat stuk gaan
Dat herken ik wel. Ik repareer ook regelmatig PCB's (niet altijd met succes, meestal wel), en dat backlog ligt hier ook naast me ;-)Asure":nzmgmc4w said:En ik zoek uiteraard nog defecte pcb's voor parts of repair.
P.s. Heb momenteel nog een aardige backlog en kan nog geen reparaties voor anderen aannemen. (Wellicht in de toekomst.)