Jinxz
Pattern Reader
Welkom chrd!
Inderdaad leuk als je eens langs komt in het NGC. Wellicht kun je vrienden vragen om mee te rijden, scheelt weer knaken.
Het zal wel een tongbreker worden om je forumnaam in real life uit te spreken als we je tegen komen in het NGC
Inderdaad leuk als je eens langs komt in het NGC. Wellicht kun je vrienden vragen om mee te rijden, scheelt weer knaken.
Het zal wel een tongbreker worden om je forumnaam in real life uit te spreken als we je tegen komen in het NGC